forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Panasonic Lumix DMC-GX7 vs. Olympus OM-D E-M10 vs. Sony A510

MarBlo - Sro 29 Lip, 2015
Temat postu: Panasonic Lumix DMC-GX7 vs. Olympus OM-D E-M10 vs. Sony A510
Cześć,

Jestem amatorem, poszukują aparatu "codziennego", na wakacje, imprezy, taki trochę do wszystkiego (tak wiem, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, ale jednak...) Jeżeli fotografia mnie wciągnie to pewnie będę kontynuował i rozwijał.
Miała być lustrzanka, stanęło na bezlusterkowcu:) Troszkę pogrzebałem, poczytałem i mam 3 faworytów:

1. Sony Alpha a5100 (ILCE-5100L) + 16-50 mm - 2350 PLN
2. Panasonic Lumix DMC-GX7
→ Panasonic DMC- GX7C + 20/1,7 - 2500 PLN
→ Panasonic DMC- GX7 + 14-42 - 2390 PLN
3. Olympus OM-D E-M10 (-430 PLN od każdej ceny - cash back Olympusa)
→ Olympus E-M10 z ob. EZ-M 14-42mm EZ - 3099 PLN
→ Olympus E-M10 z ob. EZ-M 14-42mm II R - 2599 PLN
→ Olympus E-M10 srebrny + ob. 14-42 IIR czarny + 40-150R - 3099 PLN

Gdzieś w tym całym "bałaganie" najbliżej mi do Olympusa. I tu moje pytanie: czy dobrze? Może któryś z wymienionych jest lepszym rozwiązaniem? A może w ogóle postawić na coś innego?

Kolejne, jeżeli Olympus to w której opcji? Może warto od razu postawić na dwa obiektywy? Może jeden wystarczy, tylko który? (jakoś nie mogę znaleźć informacji czym tak naprawdę przedstawione opcje się różnią)

dcs - Sro 29 Lip, 2015

http://www.cyfrowe.pl/apa...ACFFJIXE11855-B
Wojmistrz - Sro 29 Lip, 2015

dcs, ty już tylko linki do sklepów :) ? Tak po prawdzie, sam się coraz bardziej przekonuje do Fuji.
Soniak10 - Sro 29 Lip, 2015

Wojmistrz napisał/a:
Tak po prawdzie, sam się coraz bardziej przekonuje do Fuji.

A ja do Olympusa i z tego zestawu to wybrałbym
MarBlo napisał/a:
Olympus E-M10 srebrny (ale może też być czarny) + ob. 14-42 IIR czarny + 40-150R - 3099 PLN

:cool:

dcs - Czw 30 Lip, 2015

Wojmistrz napisał/a:
dcs, ty już tylko linki do sklepów :) ?

Tylko tam jest w tej cenie.