|
forum.optyczne.pl
|
 |
Wolne tematy - Prosze o opinie zdjeć
Szamil1 - Czw 22 Paź, 2015 Temat postu: Prosze o opinie zdjeć Witam serdecznie wszystkich ma wielką prośbę do was nie jestem fotografem i za bardzo się na tym nie znam ale miałem miesiąc temu ślub i wynająłem profesjonalnego fotografa.Po otrzymaniu zdjęć ze ślubu i z sesji stwierdziłem z żoną ze zdjęcia są do kitu nie mają ostrości i aż przykro je oglądać.Chciałbym was prosić o ocenę ponieważ fotograf twierdzi ze jest to wina oświetlenia i tak zwanego rybiego oka które bodajże daje fajne zdęcia ale tracą z ostrości.Naszym zdanie te zdjęcia są wykonane tak jak by Nocią 3310.Pozdrawiam i życzę miłego oglądania o to link do zdjęć dostępne na PICASA
https://accounts.google.com/ServiceLogin?hl=en_US&continue=https%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Flh%2Flogin%3Fcontinue%3Dhttps%253A%252F%252Fpicasaweb.google.com%252Flh%252Fsredir%253Funame%253DK.Dobija%2526target%253DALBUM%2526id%253D6208563188868410033&service=lh2<mpl=gp&passive=true
maziek - Czw 22 Paź, 2015
Mi się nie otwiera - ale w zasadzie co chcesz uzyskać, załóżmy powiemy Ci, że zdjęcia są OK - to uznasz, że są OK? A jak powiemy Ci, że to lipa (bardziej prawdopodobne na tym forum ) - to uznasz, że faktycznie lipa? Jak jesteś niezadowolony, to masz do wyboru: przyzwyczaić się do tego albo zaaranżować powtórnie ślub metodą teatralną, żeby mieć lepsze zdjęcia. O ile nie będzie Cię gryzło, że są owszem ładne, ale nieprawdziwe .
Wojmistrz - Czw 22 Paź, 2015
Szamil1, mamy do tego świetny dział: Nasze zdjęcia. Umieść kilka (o ile twoja umowa z fotografem na to pozwala), nie omieszkamy ich skrytykować.
PS. Kamilu, jaką metodą wybieraliście fotografa? Najtańszy w mieście?
PS2. Udało mi się coś wyciągnąć:
EXIF:
Model NIKON D80
ISO 1250
Ekspozycja 1/200 s
Przesłona 10.0
Ogniskowa 8mm
Lampa błyskowa Tak
Oprogramowanie Adobe Photoshop CS2 Windows
EXIF:
Model NIKON D80
ISO 1250
Ekspozycja 1/200 s
Przesłona 22.0
Ogniskowa 8mm
Lampa błyskowa Tak