|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Szukam dobrego aparatu dla początkującego ale rozgarniętego
Defiant - Czw 12 Lis, 2015 Temat postu: Szukam dobrego aparatu dla początkującego ale rozgarniętego Szukam dobrego aparatu w cenie od 500 - 800 zł (odchyły w górę od tego przedziału akceptowane ale raczej trzymajcie się go)
1- Do fotografowania obiektów, natury, budowli
2- Jestem początkujący ale mam zmysł techniczny i szybko się uczę, więc niech to będzie coś na początek nieskomplikowanego bym dał radę ale też coś co mi pozwoli mieć dużą kontrolę nad parametrami i ich ulepszaniem jak się nauczę - może być też ukierunkowany na automat w ostateczności ale naprawdę inteligentny.
Innymi słowy, coś dla nieprzeciętniaka ale bez doświadczenia.
Proszę o świadome przemyślane wypowiedzi
Wojmistrz - Czw 12 Lis, 2015
Z takim budżetem raczej wybrałbym starą lustrzankę.
Defiant - Czw 12 Lis, 2015
a coś więcej? Uzasadnienie? Dlaczego lustrzankę skoro zakładam wątek w tej kategorii?
I czy naprawdę w tym przedziale nic nie będzie lepsze od badziewnych kompaktów po 200-400 zł?
Może się przypomnę, nie szukam mega wypasionego modelu dla ekspertów, na to jeszcze mam czas, chcę by nie był to model full auto ale by pozwolił mi robić przy moim umiarkowanym nakładzie dobre zdjęcia o wysokich parametrach.
No to uzasadnię. Systemy bezlusterkowcowe są droższe i maja mniejsze możliwości rozwoju. Tu wyjątkiem może być tylko Canon EOS M i Pentax K-S_, ale ten drugi jest poza twoim zasięgiem cenowym. Inwestując te samą kasę w lustrzankę otrzymasz odczuwalnie lepszy sprzęt, a skupiając się na Canonie lub Nikonie będziesz miał znacznie większą szansę na rozwój.
WojciechW - Czw 12 Lis, 2015
Defiant Chyba jednak twój budżet jest trochę za mały.