|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon z nagrywaniem video
Adias2 - Nie 15 Lis, 2015 Temat postu: Canon z nagrywaniem video Chciałbym przenieść się z nikona na Canona ale nie mogę jakoś znaleźć aparatu z nagrywaniem video (w miarę dobry) chciałem kupić d40, bo zależy mi na zdjęciach gdyż jestem fotografem na meczach piłkarskich ale osoba która składa się ze mną za życzyła, że chciała by mieć opcje wideo.
Jakie polecanie aparaty? Prosiłbym o parę propozycji. Dzięki bardzo! [/i]
Sunders - Nie 15 Lis, 2015
Adias2 napisał/a: | Jakie polecanie aparaty? |
W zalezności od wielkosci matrycy i zasobności kieszeni, w kolejności nieprzypadkowej:
APS-C: 70D, 750D, 760D 700D, 650D
FF: 1D C, 5D3, 5D2, 6D
Wojmistrz - Nie 15 Lis, 2015
A jaki budżet? Do nagrywania Canonem nadaje się wszystko od 550D włącznie i jeśli masz gdzieś kwestie dźwięku to możesz sięgnąć nawet po 1200D, a od 700D masz wsparcie dla obiektywów STM.
Na liście Sunders, bardzo zabrakło mi 7D, który ma sporo udogodnień dla filmowców.
Wojmistrz napisał/a: | Na liście Sunders, bardzo zabrakło mi 7D |
O.K. dodałbym ale 7D2
Tak, zwłaszcza MKII.
Adias2 - Nie 15 Lis, 2015
Podstawa to dobre fotki i w miarę średnio dobre wideo
Budżet to ok 1,5 tyś, pewnie używane coś kupie.
To "używane coś", to może być używany Canon 700D, chociaż przy takim postawieniu sprawy:
Adias2 napisał/a: | Podstawa to dobre fotki i w miarę średnio dobre wideo |
rozważyłbym jeszcze używanego 60D.
Zależy mi na jakości zdjęć, bo wideo ma być dodatkiem, który druga osoba sobie życzy.
W wolnej chwili po sprawdzam sobie w/w modele i w razie jakiekolwiek problemu napisze.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi