|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat do fotografii stylizacji paznokci
jjgarcia - Wto 01 Gru, 2015 Temat postu: Aparat do fotografii stylizacji paznokci Witam
To mój pierwszy post dlatego prosze o wyrozumiałość
Poszukuję aparatu którego przeznaczeniem będzie robienie zdjęć w salonie kosmetycznym głównie stylizacja paznokci i udostępnianie na portalach społecznościowych.
To ma być prezent dla mojej dziewczyny, do tej pory robiła i udostępniała z telefonu komórkowego Lumia 640 (8 mpx ).
Wpadł mi w oko ten Canon co jest w tytule, tylko czy jakość zdjęć na takim aparacie bedzię znacząco lepsza niż z telefonu ?
Ewetulanie jakie alternatywy do 800 zl ?
Dostęp wifi mile widziane.
Będę bardzo wdzięczny za opinie bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie a przeczytałem już setki opinii miedzy innymi na tym forum i już całkiem zgłupiałem
Dżiękuje i pozdrawiam
Marcin
Sunders - Wto 01 Gru, 2015
jjgarcia napisał/a: | Ewetulanie jakie alternatywy do 800 zl ?
Dostęp wifi mile widziane. |
Panasonic Lumix DMC-TZ55.
Wojmistrz - Sro 02 Gru, 2015
jjgarcia, ani SX610 HS, ani proponowany przez kolegę DMC-TZ55 i nic innego z dużą krotnością zooma. Do takiego rodzaju zdjęć, zalecam aparat z jak najmniejszą krotnością zooma i jak największą matrycą oczywiście w obrębie przedziału cenowego, czyli pewnie 1/1.7" by się coś znalazło.
Niektóre modele jakie bym szukał:
Fujifilm XQ2
Fujifilm X20
Fujifilm XF1
Canon PowerShot S120
Nikon Coolpix P330
Canon PowerShot N100
Olympus Stylus XZ-2
Samsung EX2F