forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Budżetowy bezlusterkowiec

Autostopowicz - Czw 28 Sty, 2016
Temat postu: Budżetowy bezlusterkowiec
Czołem !

Chcę kupić aparat,jestem amatorem,zależy mi na niewielkich rozmiarach,choć nie jest to konieczne.

Natknąłem się na GF w fajnej cenie. Czytałem o nim opinie i podobno naprawdę jest spoko. Znalazłem taka aukcje :
http://allegro.pl/aparat-...5840182825.html

Dużo taniej niż wszędzie indziej stąd moje wątpliwości.
Do tej pory zdecydowałem się również na hx60v jednak uważam że bezlusterkowiec to lepsze rozwiązanie. (wcześniej zakupiłem tz55 jednak miał błąd zapisu na karcie i go zwróciłem,drugiego odwagi nie mam wziąć)

Co sądzicie o tym wyborze.wiem że jest stary itd,ale ludzie go chwalą i niestety nie śpie na pieniądzach :)

Sunders - Czw 28 Sty, 2016

Autostopowicz napisał/a:
Co sądzicie o tym wyborze

Lepszy od DSC-HX60V .

a ta aukcja nie jest podejrzana ? i co powiesz o samym aparacie ? może jest możliwość inna,lepsza :) dość lakoniczna wypowiedź, musisz przyznać :)
rafalik - Czw 28 Sty, 2016

Cześć,

Aukcja wygląda normalnie cena raczej też.

Wybór lepszy masz bardzo dużą matryce w porównaniu do sony. Sony ma większy zoom ale jakością nie dorówna GF5

Bo rozumiem że podniesienie ceny do 1200 nic nie zmieni prawda ?
TS - Czw 28 Sty, 2016

Zmieni. Za 1200 może uda się znaleźć GX1 albo E-PL5 z kitowym szkłem.

edit:
http://allegro.pl/aparat-...5939859949.html

Samo Body można z tego co widzę :)

Moja wiedza jest za słaba żeby się zdecydować na coś używanego.lombard chyba jest jeszcze gorszym pomysłem,ale bardzo dziękuje za chęci :)

TS - Czw 28 Sty, 2016

No to nowy E-PM2, prostszy od E-PL5, ale matryca ta sama
http://allegro.pl/olympus...5597745327.html

Oba Olki polecam z powodu zauważalnie lepszej matrycy od GF czy GX.

Przy E-PM2 muszę poczekać jeszcze do kolejnej wypłaty,a szkoda ;D

edit:

może ktoś jeszcze coś poleci ?