|
forum.optyczne.pl
|
 |
Cyfrowe kompakty - SONY DSC - H300
SEBA1920 - Nie 31 Sty, 2016 Temat postu: SONY DSC - H300 Witam. Jestem nowym forumowiczem. Mam prośbę a mianowicie, zakupiłem ostatnio aparat kompaktowy(cyfrowy) SONY DSC-H300, zaznaczam jestem amatorem fotograficznym i czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak ustawić aparat w szczegółach aby dobrze wyszły zdjęcia w tzw ruchu, jak ustawić iso i inne funkcje aby zdjęcia wyszły jak najmniej zamazane i jak najbardziej możliwie czyste( hala i na otwartym boisku trawiastym? Często fotografuje drużynę syna podczas meczy piłkarskich i prowadzę amatorsko strone internetową gdzie staram się dodawać galerie. Będę wdzięczny za pomoc!
Wojmistrz - Nie 31 Sty, 2016
Ustaw na preselekcję czasu czyli "S", na początek zmień czas na 1/500s, potem dobierzesz go pod dynamikę gry, a automatyka aparatu sama dobierze resztę parametrów (przysłonę i ISO). Mam nadzieje, że drużyna gra głównie w dzień i na tym "otwartym" boisku, bo przy tej jakości aparatu może wyjść sporo szumu.
SEBA1920 - Nie 31 Sty, 2016
Gdzie w te ustawienia wejsc co mi doradzono?
Już masz na PW
LEX - Nie 31 Sty, 2016
LEX, spoko, ale się okazało, ze nawet M jest mocno okrojony.
SEBA1920 - Nie 31 Sty, 2016
OK rozumie! Ale przynajmiej jak mam ustawić żeby wogóle coś wyszło dobrze! Zdjęcia robione w większości na murawie w dzień. Chodzi mi aby nie były rozmazane tylko wyraźne
[ Dodano: Nie 31 Sty, 2016 20:58 ]
Tylko nie mówcie mi że nie da się nic zrobić wogóle?? Jakieś ustawienia muszą być nawet dla amatorów takich jak ja!
Madrian - Nie 31 Sty, 2016
A co masz pod SCN? Powinien tam być program do zdjęć sportowych.
Madrian, jest:
Tryby tematyczne: Duża czułość, scena nocna, portret nocą, krajobraz, miękkie ujęcie, gładka skóra, plaża, śnieg, ognie sztuczne, jedzenie, zwierzęta domowe.
TomPL2 - Pon 01 Lut, 2016
No to łatwo nie będzie... nadaje się raczej do podglądania sąsiadki
Dżozef - Pon 01 Lut, 2016