forum.optyczne.pl

Filmowanie cyfrowe - Budżetowy Teledysk.

Arturek1233 - Nie 01 Maj, 2016
Temat postu: Budżetowy Teledysk.
Hej jestem muzykiem i chciałbym nakręcić budżetowy teledysk, ze względu na słabą sytuacje finansową.Sporo czytam forum i wiem ,że sporo osób na tym forum posiada świetną wiedzę odnośnie filmowania.Mój budżet to niestety zaledwie 1400 zł maks!!...Sporo czytam,oglądam filmiki i tak się zastanawiam nad sprzętem używanym- Sony Nex 5n ,Canon 600D,Nikon D3300 + Adapter m42 +obiektyw stary HELIOS 44-2 58mm f2..

Interesuje mnie ostrzenie ręczne ponieważ w przeszłości głównie z tym miałem styczność i wiem ,że w tym przedziale cenowym autofokus to pomyłka.Interesuje mnie też głębia ostrości która nada tajemniczości i lekkie zwolnienie obrazu.Muzyka ma wolne tempo a taki efekt będzie się fajnie komponował typu nieco wolniejsze kroki.

Z góry serdecznie dziękuje za wszelkie wskazówki.

Wojmistrz - Nie 01 Maj, 2016

600D + helios będzie spoko.
Arturek1233 - Pon 02 Maj, 2016

Tylko czy na 600 D zrobię lekkie zwolnienie kroków w full hd ?Tak patrzę np. na stronie http://snapsort.com/compa...-vs-Nikon-D3300

Piszę ,że winner ten nikon ?Ale w zasadzie czym się głównie sugerować ?Niby większa matryca ,więcej mgpx itp.

mozer - Pon 02 Maj, 2016

Arturek1233, jeśli chcesz naturalnie zwolnić obraz w 1080p to musisz uderzyć w >=50fps - przynajmniej w coś pokroju canona 80d

Dzwoniłem w sprawie zakupu 550d ..Chłopak który sprzedaje doradził mi canon 50d ..Co najlepsze ten aparat w ogólne na ma opcji kręcania,szok.Natomiast chłop twierdzi,że jest to do zrobienia i mocno mnie zszokował.Otóż po wgraniu odpowiedniego softu na kartę aparatem można kręcić w raw i efekt jest świetny ,sami spójrzcie.

https://www.youtube.com/watch?v=M6iK1yBUT9U

Mozer a jeśli chcę dosłownie tyci tyci zwolnić postać idącą ?Twixtor itp ?Można się ratować ?Chodzi o dosłownie minimalne zwolnienie.

[ Dodano: Pon 02 Maj, 2016 16:03 ]
https://www.youtube.com/watch?v=C2ZU2KrLWdY