|
forum.optyczne.pl
|
 |
Cyfrowe aparaty bez lustra z wymienną optyką - Hybryda do 1000 zł
Patryk-102 - Wto 03 Maj, 2016 Temat postu: Hybryda do 1000 zł Witam, w tym roku chciałbym zakupić jakiś dobry aparat w cenie 500-1000 zł. Oczywiście może być używany.
Jestem amatorem więc raczej nie potrzebuje niczego z wyższej półki. Aparat ma służyć głównie w czasie wakacji, zdjęcia na polu, np. góry, woda, las, itd. Czasami imprezy typu wesela, domówki itd. Zależy mi żeby posiadał matrycę cmed, która będzie większa od standardowej 1/3/3, redukcję drgań, stabilizację obrazu is lub is+ds, zoom raczej nie gigantyczny (o ile się nie mylę mniejsze zoomy to lepsza jakość zdjęcia?), ISO duży zakres przy małych szumach, jasność obiektywu niewielka (im mniejsza tym lepsza?)
Obecnie posiadam Panasonic dmc fz7 oraz Nikona s500 - fajny kompakt, dobra stabilizacja, jednak w pomieszczeniach ma słabą ostrość oraz nie oddaje dobrze mocnych kolorów, często muszę wzmacniać kolory w programach do obróbki.
Możecie mi polecić jakieś hybrydy jak ten Panasonic?
Pozdrawiam
fides - Wto 03 Maj, 2016
A... z wymienną optyką -takie hybrydy.
http://allegro.pl/aparat-...6164910852.html
RB - Wto 03 Maj, 2016
Aabstrahując już od tego że nie wiem co to niby jest ta hybryda, to wśród aparatów z wymienna optyką (to mi sugeruje umieszczenie tego postu w tym konkretnym dziale) w miarę jasne szkło (bo chyba o te jaśniejsze Ci chodziło?) zmiennoogniskowe to nawet używane zwykle samo przekroczy Twój budżet.
Patryk-102 - Wto 03 Maj, 2016
Panasonic dmc fz7 - o ilę się nie mylę to jest hybryda (ale mogę się mylić)
Chodzi mi o takie rodzaje aparatów, aczkolwiek z lepszymi parametrami.
Chyba, że to kompakt bardziej?
T.B. - Wto 03 Maj, 2016
Patryk-102 napisał/a: | Panasonic dmc fz7 - o ilę się nie mylę to jest hybryda |
Tak, to jest hybryda, chociaż można spotkać się z tym, że ktoś hybrydami nazywa bezlusterkowce.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Cyfrowy_aparat_fotograficzny