forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Bezlusterkowiec do 3000 zł

grizzly83 - Wto 10 Maj, 2016
Temat postu: Bezlusterkowiec do 3000 zł
Witam jestem amatorem i poszukuję bezlusterkowca nowego lub używanego do kwoty 3000zł
Nie zależy mi na kręceniu filmów tylko na ostrych zdjęciach portretowych ,aktach ,czasem plener ,zdjęcia do serwisów aukcyjnych w segmencie motoryzacyjnym by ukazać detale aut i motocykli Ale przeważnie zależy mi na ostrych aktach w pomieszczeniach, pokoje hotelowe gdzie nie zawsze jest dobre naświetlenie i jest ciasno
Nie wiem jaki aparat i obiektyw wybrać by jakość zdjęć (raw)i jpg była dobra i porównywalna z lustrzanką Zależy mi też na gabarytach aparat najlepiej by nie był za duży Wcześniej przymierzałem się do lustra PENTAX K-50 lub K-S2 ale okazał się ciężki Więc skierowałem się w stronę aparatu bez lustra , jest nie duży lekki , zawsze pod ręką :) Ale czytając forum mam za duży mętlik w głowie i nie wiem jaki aparat wybrać i jaki obiektyw dobrać do tego typu zdjęć

T.B. - Sro 11 Maj, 2016

Ostre akty - powiadasz. Do tego ciasno, ciemno, czyli przypadkowo. I ma być lekko.
Zajrzyj tutaj:
http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=28667
Czy któryś z tych aparatów by Ci nie wystarczył? Poważnie mówię.

grizzly83 - Sro 11 Maj, 2016

:( myślałem że tu uzyskam odpowiedz
muzyk - Sro 11 Maj, 2016

Proponuję jeszcze dostępnego Panasonika GX7 ze szkłami Panasonic 20 1.7 I lub II + Olympus 45 1.8, albo jeśli budżet nie pozwoli Sigma 60 2.8 DN (owszem, f2.8 - jeszcze jasne szkło... ale piekielnie ostre od 2.8).
grizzly83 - Sro 11 Maj, 2016

gx7 macałem ostatnio w sklepie dobrze w dłoni leży ,może jeszcze jakieś propozycje ?
siosio - Sob 14 Maj, 2016

Olympus M10 .... i do tego najlepiej dobrać 45 1.8 ... Będzie bardzo ostro :)

Ewentualnie Olympus E-PL6 - jest tańszy a jakość podobna - nie ma wizjera.

Liczą się szkła. Do 3ech tysięcy z dobrym szkłem do portretów to jest ciężko ...