|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Pentax K110D czy CANON G9
michalwisnia - Wto 29 Kwi, 2008 Temat postu: Pentax K110D czy CANON G9 Witam,
Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość.
Mam dylemat co kupić czy Pentaxa K110D czy Canona G9. Jestem amatorem ale lubię jak robie dobre zdjęcia (chyba jak każdy) (najczęściej na wakacjach itp). Mam Sony S90 i wystarczyłby mi w zupełności gdyby nie jeden fakt ze raz zrobi ostre zdjęcie a raz nie (oczywiście z tego samego ujęcia np jedno po drugim) Zależy mi na ostrości. Kaski tez nie ma za dużo, chciałbym sie zmiescić w 1600 zł. Ufff chyba to już wszystko. Proszę o radę
dawid_ - Wto 29 Kwi, 2008
Cokolwiek wybierzesz, nie będzie gwarantowało ostrych zdjęć. Naucz się robić ostre zdjęcia i po problemie. Aparat za Ciebie zdjęcia nie zrobi. To tak jakbyś powiedział: "ten młotek krzywo wbija gwoździe"..
Osobiście wolałbym K100D. Kwestia tego, jak bardzo zależy Ci na kompaktowym rozmiarze. Dla niektórych (w tym mojej skromnej osoby), K100D ma już małe wymiary, a dla innych kompaktowy jest dopiero G9.
michalwisnia - Wto 29 Kwi, 2008
dawid_ napisał/a: | Cokolwiek wybierzesz, nie będzie gwarantowało ostrych zdjęć. Naucz się robić ostre zdjęcia i po problemie. Aparat za Ciebie zdjęcia nie zrobi. To tak jakbyś powiedział: "ten młotek krzywo wbija gwoździe". |
A nie jest to raczej wina tego ze aparat np nie ma stabilizacji. Lekko poruszę moim aparatem i już wychodzą zdjęcia nieostre. Musiałbym je chyba robić ze statywu.
Wróbel EOS - Wto 29 Kwi, 2008