forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Panasonic Lumix Tz57?

magda-i - Pon 01 Sie, 2016
Temat postu: Panasonic Lumix Tz57?
Witam, poszukuję mojego "towarzysza podróży". Jestem amatorką fotografowania, nie chce rozwijać się w tym temacie. Zastanawiam się nad zakupem Panasonica Tz57, co myślicie o tym wyborze?

Moje oczekiwania:
- cena do 1000zł
- aparat kompaktowy
- łatwy w obsłudze
I oczywiście, żeby robił ładne zdjęcia.

Aparat do codziennego użytku i w czasie podróży.

W Panasonicu tz57 podoba mi się możliwość robienia zdjęć "selfie".. Nie znam się wgl na aparatach, dlatego proszę Was o pomoc.
Czy warto zainwestować w ten model, czy może jakiś inny w podobnej cenie jest lepszy?
Jak ktoś na forum ma ten aparat to proszę o opinię.

Wojmistrz - Pon 01 Sie, 2016

Nie wahaj się, tylko kupuj jak ci się podoba :)
piwowar - Sro 03 Sie, 2016

Na takie potrzeby ten model spokojnie wystarczy, także bierz śmiało bez krępacji
magda-i - Czw 11 Sie, 2016

A co myślicie o sony a5000? Trochę boje się, że kupie takli panasonic tz57 i będzie robił zdjęcia jak aparat w telefonie, a zależy mi na lepszej jakości zdjęć.
TomPL2 - Czw 11 Sie, 2016

O A5000 myślimy dobrze, ale czy koleżanka pomyślała, że to już nie jest kompaktowy aparat? Że jest większy, więcej waży i więcej kosztuje?
magda-i - Czw 11 Sie, 2016

Tak, wiem o tym. Ale nie jest zbyt duży, kosztuje 1500 zł, zastanawiam sie czy lepiej dać więcej i mieć na prawde fajny aparat robiący dobre zdjęcia, czy lepiej pozostać przy pierwszym wyborze.
piwowar - Pią 12 Sie, 2016

Tz 57 robi dużo lepsze zdjęcia niż w telefonie to na pewno. Soniak jest ok ale na pewno nie do twoich potrzeb. Skoro nie chcesz się rozwijać to taki aparat jest Ci zupełnie zbędny. Skoro możesz dołożyć to za 1400zł kupisz panasonica tz70, czyli model wyżej i on jest też jest "naprawdę fajny". Tylko pytanie czy aż tyle chcesz wydawać do amatorskich zdjęć
magda-i - Pią 12 Sie, 2016