forum.optyczne.pl

Wolne tematy - Czy zmieniać bezlusterkowca EOS M na lustro ?

axl2 - Pon 10 Paź, 2016
Temat postu: Czy zmieniać bezlusterkowca EOS M na lustro ?
Witam Szanownych Forumowiczów,

Na wstępie chciał powiedzieć iż jestem czysty amatorem fotografii. Jakieś rok temu celem wyjazdu na wakacje nabyłem bezlusterkowca Canon EOS M (nie chciałem lustra ze względu gabarytów i moich umiejętności). Wakacje przebyłem z kitem praktycznie na manualu. Zabawa na tyle mi się spodoba że dokupiłem adapter i dwa obiektywy canon 24mm i tele tamron 55-200mm. Od pewnego czasu obserwuje fotki z forum nikona i powiem szczerze że dech zapiera. Zacząłem się zastanawiać czy nie warto przejść na jakieś używane, tanie lustro bo jak zmierzę adapter do mojego EOS M to wcale mało nie wychodzi. Najważniejsze pytanie czy taki zabieg ma sens? jestem mocno zadowolony z canonka, fotki jak dla mnie świetne (chodź nie mam porównania) no i ten genialny dotykowy ekran - już tak się przyzwyczaiłem przy ostrzeniu nie ciężko będzie się rozstać.

Drugie pytanie co byście radzili? Nikon, canon? fotografuje więcej na zewnątrz. Budżet raczej taki sam jak ze sprzedaży canonka z obiektywami czyli coś koło 1500zł z jakimś uniwersalnym 18-200, 28-135mm

Wojmistrz - Pon 10 Paź, 2016