|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat na potrzeby graficzno-akademickie do 2kzł
sinjids - Sro 12 Paź, 2016 Temat postu: Aparat na potrzeby graficzno-akademickie do 2kzł Cześć,
prowadzący moje zajęcia z fotografii skierował mnie m.in. na to forum w poszukiwaniu porady co do kupna aparatu. Mam zajęcia z fotografii cyfrowej w tym semestrze, a jedyny aparat z jakiego korzystałem to ten w telefonie (nie licząc jakiegoś z biedronki za 200zł).
Otóż prowadzący powiedział, że grafikowi aparat się przyda i jest to dobra inwestycja, dlatego mając budżet 2000zł chciałem zapytać bardziej doświadczonych o poradę - czy warto i co kupić. W kwestii aparatów jestem kompletnie zielony, za to prowadzący polecił mi Canona G7X twierdząc, że chodzą po 1700 - 1900zł, ale nic takiego nie znalazłem.
Głównie chodzi mi o aparat do dobrych fotografii pejzaży na potrzeby reprodukcji.
Znajdzie się coś? Od razu zaznaczę że starałem się przeglądać inne tematy, ale nic z nich nie rozumiem, parametry nic mi nie mówią, a ew. pozycje miałem jeszcze skonsultować ostatecznie z prowadzącym na zajęciach.
Z góry dzięki za pomoc!
Sunders - Sro 12 Paź, 2016
sinjids napisał/a: | prowadzący polecił mi Canona G7X |
http://www.fotoaparaciki....2-MPx-WiFi/9356
sinjids napisał/a: | twierdząc, że chodzą po 1700 - 1900zł |
Używki w takiej cenie się zdarzają, ale trzeba polować
TomPL2 - Czw 13 Paź, 2016
Może koledze wystarczy słabszy, ale tańszy G9X?
polidesign - Czw 13 Paź, 2016
W/g mnie fajnie by się sprawdził Sony DSC-HX300B
Tutaj jest w sprzedaży https://www.morele.net/fo...raty-cyfrowe-2/ miałem kiedyś "w ręce" widziałem zdjęcia, fajnie wychodzą kolory są naturalne.
sinjids - Czw 13 Paź, 2016
A ten Canon G9X bardzo się różni od G7X?
Prawdę mówiąc to już się wyłożyłem na gitarze elektrycznej, gdzie słabszy budżet pozwolił mi cieszyć się sprzętem przez jakieś pół roku, a potem była tylko irytacja bo w miarę ćwiczeń zaczął ten budżet boleć.