forum.optyczne.pl

Warsztat foto, literatura, teoria, art - Wydruk plakatów

Pauleta - Sob 26 Lis, 2016
Temat postu: Wydruk plakatów
Cześć wszystkim, mam nadzieję, że z działem trafiłem.

Mam taki plan, by zakupić kilka plakatów filmowych, obramować ładnie i powiesić w domu. Proste, ale dochodzimy do tego, że plakaty, które mnie interesują są w oryginałach trudne do zdobycia. W internecie głównie natrafiłem na propozycje wydrukowane, do których nie jestem do końca przekonany. Będą one podobnej jakości do plakatów takich świeżych z kina? Jestem w tym kompletnie laikiem.

Przykładowo na ebayu natrafiłem na takiego jegomościa, który oferuje nawet wybór papieru i możliwości są takie: Gloss, Satin, a także Canvas. Ostatni jest cenowo wyższy.

Kompletnie mi te nazwy nic nie mówią, mam nadzieję, że Wam tak. Czy rozmiar ma w tym przypadku znaczenie? Interesuje mnie w każdym razie +/- 90-100cm na 60-70cm, czyli standardowy rozmiar kinowego plakatu.

Oto odnośniki do wspomnianych plakatów (czy tu można wrzucać linki do aukcji?):
http://www.ebay.pl/itm/Re...JaNS7QhFdF_GAPA
http://www.ebay.pl/itm/Re...JaNS7QhFdF_GAPA

Inne aukcje wyglądają przykładowo tak:

Warto w takie coś inwestować, jakość będzie dobra/trwała/podobna czy lepiej wydać więcej na oryginalny plakat (szczerze wolałbym nie, wydatek jednak zbyt duży, a takie mało i tak nie kosztują. Co najmniej 80zł.)?

Tutejszyn - Nie 27 Lis, 2016

Wydatek rzędu kilkunastu... kilkudziesięciu złotych. Kup i zobacz, czy jakość jest wystarczająca.
Pauleta - Nie 27 Lis, 2016

No taki plakat powyższy z przesyłką to 80zł, a jak napisałem, są trzy różne papiery, także gdyby każdy sprawdzić, to wyszłoby 240.

Można zrobić tak albo zadać darmowe pytanie na darmowym forum i liczyć, że ktoś jednak się zna na rzeczy i podpowie ;)

Nie jest to sprawa super pilna.

komor - Nie 27 Lis, 2016