forum.optyczne.pl

Lampy błyskowe i oświetlenie - Lampy błyskowe do Canona w kwocie do ok. 400zł

Matpol7 - Wto 27 Gru, 2016
Temat postu: Lampy błyskowe do Canona w kwocie do ok. 400zł
Witam. Wiem, że tematów tego typu było już wiele, przejrzałem je i stwierdziłem że chciałbym więcej dowiedzieć się o lampach błyskowych firmy YongNuo. Dużo słyszałem na temat tych lamp, i potrzebuję pomocy przy wyborze.
Aparat Canon 450d
Obiektyw Canon 18-200 f:/ 3.5-5.6 + Canon 50mm f:/ 1.8 STM
Warunki pracy amatorskie, w każdych warunkach, lampa będzie używana głównie w pomieszczeniach.
Kwota do ok. 400zł
I teraz zastanawiam się czy warto kupić YN 660 czy może poprzednie modele, a może wogóle lampę innej firmy?
Uprzedzam że w temacie lamp błyskowych jestem kompletnie zielony :mrgreen:

[ Dodano: Wto 27 Gru, 2016 14:55 ]
Aha, mam jeszcze jedno pytanie poza głównym tematem. Z racji tego że softboxy robię samemu, potrzebuję pomocy przy wyborze żarówki do takiego softboxa. Gdzie można kupić taką żarówkę fotograficzną? Jakie polecacie? I czym będzie się różnić (w efekcie i podczas wykonywania fotografii) softbox, parasolka, lampa od siebie? I jeszcze jedno pytanko związane z tłem. Najlepiej pomalować ścianę, kupić tło kartonowe czy jeszcze inna opcja?
A może po prostu podmienić kolor na taki jaki się chce w programie? Wtedy na jednej ścianie mógłbym mieć wszystkie kolory świata... :mrgreen:
Budżet na taką żarówkę to chciałbym nie większy niż 50zł przeznaczyć. Pomieszczenie raczej duże choć chciałbym mieć możliwość zabrania takiej lampy/parasolki/softboxa do innego budynku, w którym może być mniej miejsca.

Marlut - Wto 27 Gru, 2016

Jeśli chcesz lampę manualną możesz jeszcze trochę zaoszczędzić i kupić YN-560 III - używam takiej od 2,5 roku i jestem zadowolony.
Druga opcja to "automaty": YN-500EX, YN-568EXIIC, YN-600EX-RT

Matpol7 - Wto 27 Gru, 2016

A czym się różni manualna od automatycznej? Po prostu dłużej się ją ustawia?
Marlut - Wto 27 Gru, 2016