forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - dobry aparat kieszonkowy (np Canon G9 czy Nikon P60)

Luca84 - Pią 09 Maj, 2008
Temat postu: dobry aparat kieszonkowy (np Canon G9 czy Nikon P60)
planuję zakup aparatu na dniach, trudno się na coś zdecydować dlatego potrzebuję porady. zależy mi na tym żeby:

- był mały. doszedłem do wniosku że chciałbym aparat który mieści się w kieszeni bo zależy mi tam żebym często mógł go mieć pod ręką
- współpracował z Mac OS X - zapewne większość (jeśli nie wszystkie) współpracują, ale być może któreś lepiej a któreś gorzej
- robił możliwie dobrej jakości filmy video

szukałem trochę informacji w sieci i z tego co znalazłem wynika że ciekawą propocyzją jest Canon G9. zastanawiam się jednak, czy na pewno warto w moim przypadku inwestować ok 1500 zł, może lepiej jednak kupić coś tańszego?

nie mam właściwie doświadczenia - ale planuję je zdobyć :)
chciałbym kupić apatat który będzie dobry także za jakiś czas, nie tylko wystarczający dla początkującego

rafalg - Pią 09 Maj, 2008
Temat postu: Re: dobry aparat kieszonkowy (Canon G9?)
Luca84 napisał/a:
planuję zakup aparatu na dniach, trudno się na coś zdecydować dlatego potrzebuję porady. zależy mi na tym żeby:

- był mały. doszedłem do wniosku że chciałbym aparat który mieści się w kieszeni bo zależy mi tam żebym często mógł go mieć pod ręką
- współpracował z Mac OS X - zapewne większość (jeśli nie wszystkie) współpracują, ale być może któreś lepiej a któreś gorzej
- robił możliwie dobrej jakości filmy video

szukałem trochę informacji w sieci i z tego co znalazłem wynika że ciekawą propocyzją jest Canon G9. zastanawiam się jednak, czy na pewno warto w moim przypadku inwestować ok 1500 zł, może lepiej jednak kupić coś tańszego?

nie mam właściwie doświadczenia - ale planuję je zdobyć :)
chciałbym kupić apatat który będzie dobry także za jakiś czas, nie tylko wystarczający dla początkującego