|
forum.optyczne.pl
|
 |
Wolne tematy - Fotografia w F1
mnich - Pią 23 Maj, 2008 Temat postu: Fotografia w F1 Może ta pozycja nie jest ściśle związana z warsztetem foto ale zawiera świetne zdjęcia reporterki sportowej.
Mowa o F1 racing wydanie polskie. Świetny magazyn, świetne zdjęcia, dużo ciekawostek o F1 i solidna dawka informacji.
PS: Zabierzcie ze studia F1 w polsacie tego Dowbora, co za lamuch.
MM - Pią 23 Maj, 2008
Zbieram to pismo w polskim wydaniu od samego początku (F1 interesuję się jakieś 20 lat) i studiuję zawarte tam kadry. Są niesamowite i odlotowe, jeszcze niedawno chłopaki focili analogami. Czasami są nawet podane użyte nastawy i obiektywy. Chyba nie muszę wymieniać marki sprzętu robiącego te piękne zdjęcia Fotografowie są oczywiście (jest ich tam coś koło ośmiu) genialni i jeżdzą z F1 po całym świecie.
mavierk - Pią 23 Maj, 2008
MM napisał/a: | Chyba nie muszę wymieniać marki sprzętu robiącego te piękne zdjęcia | Marki mózg fotografa? Marki solidny warsztat? Marki dobre doświadczenie? Marka II i III?
MM - Pią 23 Maj, 2008
Zdziwko na czym innym polega - ta reporterka jest robiona generalnie na 1Ds...
mavierk - Pią 23 Maj, 2008
No po prostu coś niesamowitego Chociaż pewnie niebawem d3 wejdzie między canony
mnich - Sob 24 Maj, 2008
Da się zauważyć w transmisjach sportowych co raz więcaj czarnych tele
k1caj_ns - Sob 24 Maj, 2008
mnich napisał/a: | Da się zauważyć w transmisjach sportowych co raz więcaj czarnych tele |
A biorąc pod uwagę to ,że białe się bardziej w oczy rzucają to tych czarnych może być jeszcze więcej tylko ich nie widać Ciekawy jestem jaki obiektyw byłby najlepszy dla szpiega C100-400L Czy Sigma 150-500 heh
komor - Sob 24 Maj, 2008
MM napisał/a: | Zdziwko na czym innym polega - ta reporterka jest robiona generalnie na 1Ds... |
Ale chodzi Ci o obecność literki "s" na końcu nazwy? Przy takim budżecie i... hm... niepowtarzalności sytuacji zdjęciowych mnie to nie dziwi. Oni na pewno produkują całe mnóstwo materiałów w dużym formacie.