forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - 30d vs 450d

Goos - Sro 28 Maj, 2008
Temat postu: 30d vs 450d
Witam, przymierzam się do mojej pierwszej lustrzanki cyfrowej i po wielu konsultacjach wybór ograniczyłem do tego co w temacie. Plan jest jeszcze taki ze do body dokupię teraz TAMRONa 17-50/2,8 a w niedalekiej przyszłości Tamron AF 70-300mm F/4-5.6Di LD. Jakie zdjęcia będę robić? Jestem amatorem i nie potrafie się jeszcze dokładnie określić, prawdopodobnie w głównej mierze będą to ludzie.

W czym głównie objawiają się moje wątpliwości co do body:
450d ma mały korpus i 30-tke trzyma się po prostu lepiej, pozatym 450-tka jest wolniejsza podobno.
30-tka ma znacznie mniejszą matrycę i generalnie jest starszym aparatem.
Dodam tylko, że oba aparaty mogę nabyć w zbliżonej cenie.
Chętnie wysłucham wszystkich sugestii na temat body i obiektywów

Proszę o konstruktywne opinie, ( nie ukrywam, że zależy mi już trochę na czasie)
To co napisałem wyżej nie wyklucza innych zestawów (plany związane z obiektywami są jeszcze dosyć mgliste , jeżeli chodzi o body to na 90% jeden z dwóch ww.)

Z góry dziękuje za pomoc.

Ł.

krisv740 - Sro 28 Maj, 2008

70-300 LD może nie działać z cyfrą. jeżeli chcesz wydawać pieniądze na sigme w tej klasie to lepiej apo gd.
matryca 30 jest mniejsza i co z tego?
jeśli chcesz LV to ok. 450. no i może troche lepszy af
poza tym 30d w dobrym stanie lub nowa imho jest duzo lepszym wyjściem

MM - Sro 28 Maj, 2008

A ja idę o zakład na dużą kasę, że wielkość matryc obu aparatów jest niemal identyczna :mrgreen:
krisv740 - Sro 28 Maj, 2008

ok - matryca aps-c :mrgreen:
tylko te pixle :twisted:
ale w dalszym ciagu -co z tego
różnica nie jest "porażająca" :grin:

Goos - Czw 29 Maj, 2008