|
forum.optyczne.pl
|
 |
Serwis sprzętu i usterki - Upadek obiektywu kitowego
grocio - Pon 02 Cze, 2008 Temat postu: Upadek obiektywu kitowego Witam upadł mi kitowy obiektyw olympusa 14-42mm. Jeżeli dobrze pamiętam uderzył przodem. Obecnie zablokowany jest pierścień zoomu, tylko trochę można go ruszyć z ogniskowej 14 na 25 i w tym przedziale normalnie łapie ostrość. W serwisie za naprawę chcieli by 360 zloty jak nowy można kupić za 349. Czy jest możliwość naprawy we własnym zakresie obiektywu skoro właściwie jest sprawny. Albo może zna ktoś w Warszawie miejsce gdzie naprawa, wyszła by taniej, bo chyba uszkodzenie nie jest na tyle poważne.
Jest to moja pierwsza lustrzanka i w sumie nie znam się na tyle.
Pozdrawiam
MC - Pon 02 Cze, 2008
FOTOOPTYKA - NAPRAWA
Szczepan Kostrzewski
60-241 POZNAŃ ul.Kuźnicza 13/8
tel 061 862 63 23
Ogolnie polecana firma.
grocio - Pon 02 Cze, 2008
MC napisał/a: | FOTOOPTYKA - NAPRAWA
Szczepan Kostrzewski
60-241 POZNAŃ ul.Kuźnicza 13/8
tel 061 862 63 23
Ogolnie polecana firma. |
Dzieki za info, ale chyba w Warszwie też powinno sie coś znaleźć, może ktoś coś polecić?
komor - Pon 02 Cze, 2008
Czemu piszesz, że obiektyw jest właściwie sprawny, skoro właściwie jest niesprawny? Obawiam się, że nikt nie podejmie się naprawy za mniejsze pieniądze, szczególnie jeśli coś w nim trzeba będzie wymienić, a pewnie będzie trzeba. Za te pieniądze to zresztą nie ryzykowałbym naprawy, bo po jakimś czasie i tak może przestać działać. Lepiej odżałować te trzy stówy z okładem i kupić nowy, przynajmniej nie będzie potem nerwówki, że zapłaciłeś za naprawę a i tak nie działa już jak trzeba.
grocio - Wto 03 Cze, 2008
komor napisał/a: | Czemu piszesz, że obiektyw jest właściwie sprawny, skoro właściwie jest niesprawny? |
Bo jednak w zakresie ogniskowych, w których jest sprawny to normalnie zdjęcia robie nim wciąż.