|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Pierwszy aparat z prawdziwego zdarzenia dla amatorki
Kasia119 - Pon 02 Cze, 2008 Temat postu: Pierwszy aparat z prawdziwego zdarzenia dla amatorki Witam,
Jestem nowa na forum i zielona jeśli chodzi o lustrzanki cyfrowe - chociaż po przeczytaniu tyle tematów na Waszym forum - nabieram wprawy
Jestem posiadaczką cyfrówki - BenQ DC 1000 ... przyznaje się bez bicia - gdy aparat kupowałam 1,5 roku temu - poleciałam na pixele.. Teraz natomiast bardziej zafascynowana fotografią ( ) postanowiłam, że czas na zakup aparatu z prawdziwego zdarzenia
Mój budżet wynosi do 2200 zł, najchętniej kupiłabym aparat już dziś ale wcześniej muszę na niego zarobić - tak więc zakup planuje gdzieś pod koniec wakacji..
A teraz najważniejsze : interesuje mnie najbardziej fotografia macro, ale nie tylko. Cenię sobie dobrą ostrość i nasycone kolory.
Już pisałam w Shout Boxie - pomógł mi Mnich (dzięki wielkie)
Ale chcę poznać zdanie innych Tak więc co proponujecie ? Dodam jeszcze, że będę chciała w przyszłości w aparat inwestować : nowe obiektywy itp.
MC - Pon 02 Cze, 2008
Kasia119 napisał/a: | zakup planuje gdzieś pod koniec wakacji.. |
Do tego czasu ceny aparatow spadna. Poczekajmy z radami do tego czasu...
mnich - Pon 02 Cze, 2008
To ja się chetnie powtórze
D80
http://www.e-fotojoker.pl...ikon-d80-body-/
Plus obiektyw Nikon Nikkor 50 f/1.8
http://www.fotozakupy.pl/...ct/product/2207
Plus zwykłe tanie piersienie pośrednie:
http://allegro.pl/item370...a_manualne.html
I masz super zestaw do makro- pełną kontrolę nad ekspozycją.
Oczywiście użytkowanie takiego zestawy wymaga ostrzenia ręcznego, co w fotografi makro jest oczywistą oczywistością.
Dodatkowo ten obiektyw pięknie rysuje i daje bardzo ostre obrazy przy przesłonie 4-5.6.
Pozatym sam korpus D80 daje większe -MZ - możliwości niż nowsze D60.
Gdy już Ci się znudzi w systemie nikona znajdziesz wiele ciekawych obiektywów w tym te do makro.