forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat ??

wdsa - Sro 04 Cze, 2008
Temat postu: Aparat ??
A wiec witam. Moze bezposrednio przejde do sedna sprawy. Chodzi o to ze tata prosil mnie o wybor aparatu cyfrowego, jego jedynym wymogiem jest wysoki zoom optyczny, z naciskiem na wysoki(18 - 12, mimo ze jestem laikiem sam wiem ze to nie wszystko. ) no i zeby robil ladne zdjecia. Rozejrzalem sie troszke(forum testy) i moj wybor padł na :

Canon PowerShot S5 IS
Nikon CoolPix P80 czarny
Panasonic DMC-FZ18

No i teraz prosil bym bywalcow forum aby w wyklarowali sytuacje, plecili ktory z nich ( jesli ktos uzna je za kiepskie lub zna lepsze oferty to z checia wysłucham innych propozycji ) w cenie do 1300 zl byl no najlepszy. Wiem ze jednoznacznie stwierdzic ten fakt jest trudno i dlatego z gory dziekuje za pomoc.

mavierk - Sro 04 Cze, 2008

No to ja Ci powiem:

Zoom Optyczny większy niż x5 to pic na wodę, bo i tak na zoomie x11 nie dość, że zdjęć robić nie będziesz, to jeszcze jak się odważysz, to zdjęcia będą tragicznej jakości.

Ja bym polecił Ci sigmę DP-1 :] Zoom x1 turbo jakość, w ogóle wypas :D Potem byłby Fuji SX-100.

wdsa - Sro 04 Cze, 2008

wiesz gdyby to tylko odemnie zalezalo to pewnie bym sie tak nie rozdrabnial ...ale coz to nie dla mnie tylko dla ojca. Jest po 50 wiec pewne aspekty , coz trudno mu przetlumaczyc( cyferki mowia wiecej niz fakty ktore mu przedstawaim wiec msui byc ten zoom :| ). Byl bym zobowiazany jesli z tego wyzej bys cos wybral lub zaproponowal moze alternatywnego a z zoom powyzej 10. Nie wiem moze sony albo cos?. Z tego co sie rozgladalem to ten nikon jest clakiem calkiem
qadest1 - Sro 04 Cze, 2008

A Fuji S9600??? Zoom co prawda tylko 10,7 ale duża fizycznie matryca, gabaryty lustrzanki, no i mieści się w cenie ;)

A z zoomów x18 to mogę polecić FZ18 - znam z autopsji ;)

wdsa - Czw 05 Cze, 2008