|
forum.optyczne.pl
|
 |
Lornetki - Najlepsza 7x42
adaher - Czw 05 Lis, 2020 Temat postu: Najlepsza 7x42 Witam.
Rozpoczynam właśnie na poważnie polowanie na możliwie najlepszą (nie najdroższą ) lornetkę 7x42! Do tych parametrów przymierzam się już od jakiegoś czasu i przyszedł w końcu czas na czyny
Przeczytałem już 1500, 100, 900 testów i już wystarczy...
Miałem wielką nadzieję, że spore rozeznanie poczynię w Łochowie, ale wiadomo...
Nie mam dużego doświadczenia z tymi parametrami, żeby nie powiedzieć zerowe. Chciałbym, żeby Koledzy podzieli się swoimi spostrzeżeniami, choć i tak na końcu przeważą osobiste preferencje... No ale nie zaszkodzi przecież zagaić tematu
Moje typy przedstawiłem w kolejności od lewej na zdjęciu (mam nadzieję Arek, że pozwolisz na skorzystałem z Twoich zdjęć Jeśli nie to oczywiście usunę...)
Po porównaniu SLC z Trinovidem przez Arka (jeszcze raz dziękuję) odwróciłem kolejność tych dwóch modeli, wcześniej skłaniałem się bardziej ku Trinovidowi...
Na FL raczej nie mogę sobie w tym momencie pozwolić z resztą i tak są nie do dostania, ale myślę jednak, że są na szczycie mojej listy!
Raczej nie biorę pod uwagę EDG, po pierwsze za droga, po drugie raczej w 7x nie chcę płaskiego pola (mam już w EL...) Habicht natomiast ma pole za małe...
Mam zamiar kupić lornetkę używaną, ew. odsprzedać i kupić jakąś inną, lepszą, bardziej mi odpowiadającą. Nie wykluczam przetestowania większej liczby modeli
Co tam Koledzy ciekawego podpowiecie?
Pozdrawiam Serdecznie i z góry dziękuję za sugestie
adaher - Czw 05 Lis, 2020 Temat postu: Re: Najlepsza 7x42 Oczywiście z 7x miałem do czynienia (x35,x50, od jakichś 35lat... ) Słabiej z formatem 7x42...
Wiking69 - Czw 05 Lis, 2020
Spróbuj kupić Zeissa 7x42 FL , pobawisz się rok , może nawet dwa . Ja zawsze chętnie go od Ciebie odkupię .