forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon e40d czy Pentax k20D + obiektyw (USA)

hskprzemek - Wto 10 Cze, 2008
Temat postu: Canon e40d czy Pentax k20D + obiektyw (USA)
Z koncem czerwca lece do Stanow na wakacje i chcialem sparawic sobie aparacik.
Moj fundusz to 1800$-2000$.
Jestem w pełni amatorem czy te może nawet laikem jeśli chodzi o styczność z lustrzankami.
Zastosowanie tego aparatu to można powiedzieć normalne strzelanie fotek plus jakieś krajobrazy , przyroda.

Po dłuższych rozmyslaniach, przegladaniu for, artykulow na polu boju w zasadzie zostaly(nie jest to wybor ostateczny) canon eos 40d i pentax k20d.

Tak myslę , że jako amator nie bez znaczenia pozostaje dla mnie stabilizacja obrazu ( tutaj plus dla pentaxa, który ma stabilizację w body, dzieki czemu nie trzeba się o to martwić o to w obiektywie,
natomiast w Canonie pozostaja obiektywy Canona IS lub jakies inne??).

Obiektyw

Tutaj najważniejsze pytanie, czy kupować body i szukać obiektywu oddzielnie, czy body z obiektywem
W zestawach Canona można często spotkać takie obiektywy:
- EF-S 17-85mm IS f/4-5.6 USM
- EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM
- EF-S18-55mm F3.5-5.6 IS USM

Czy moze cos ciekawego Tamrona czy Sigmy??

Czym dluzej czytam tym więcej mam wątpliwości, tak więc licze na waszą rzeczową pomoc.

Jeszcze pytanie poza konkursem , czy znacie adresy jakis w miare tanich i solidnych sklepow internetowych w USA??

Dzieki za wszelka pomoc.

Pozdrawiam

MichalP - Wto 10 Cze, 2008