|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - a200? e510? d60?
hush - Wto 17 Cze, 2008 Temat postu: a200? e510? d60? Witam!
Zastanawiam się nad zakupem sony a200. Czytałem testy wielu modeli na waszej stronie i niestety, tak jak większość tutaj im więcej czytam tym trudniej mi się zdecydować. Zgodnie z testami jest to dobry aparat dla amatora, a patrząc na jego aktualne ceny(ok 1500zł z obiektywem 18-70) jest też bardzo tani, w porównaniu do innych lustrzanek, nawet tych amatorskich. Wielu z was poleca e510, ale jego parametry wydają mi się gorsze i do tego jest droższy od a200, czytałem też trochę o nikonie d60, który również wydaje mi się aparatem gorszym, a jest droższy. Tak jak mówiłem, jestem amatorem, więc narazie trudno mi się wypowiadać, który jest lepszy, a który tak na prawdę gorszy, bo nigdy nie miałem żadnego z nich w rękach. Podpowiedzcie proszę, jakie są główne różnice między tymi aparatami, na co powinienem zwracać uwagę przy wyborze i co wy o tym sądzicie.
Pozdrawiam!
MC - Wto 17 Cze, 2008
Dla kogos, kto zaczyna kazdy z tych aparatow bedzie niezly. A200 jest teraz tani jak barszcz i jego bym polecal.
krisv740 - Wto 17 Cze, 2008
zgadzam się jak zwykle z MC
hush - Wto 17 Cze, 2008
no więc fajnie
widzialem 2 opcje a200, pierwsza ta o ktorej pisalem, a druga to z dodatkowym obiektywem AF 70-300 mm f/4,5-5,6 ale 500zł droższa i szczerze mowiac nie wiem czy oplaca sie dokladac, czy lepiej kupić tą tańszą wersję, a później dokupić jakieś lepsze szkła jak przyjdzie na to czas?
i jeszcze pytanko: wyczytałem że nie ma gniazda synchornizacji zewnętrznej lampy błyskowej? co to oznacza? bo czytałem że mogę do niego podłączyć dodatkową lampę i wtedy wbudowana staje się sterownikiem?
i co to jest podgląd głębi ostrości? którego ponoć a200 nie ma i czy bez tego da się żyć? bo jednak wg mnie ręczne ustawienie ostroście to rzecz ważna, można dzięki temu wyeksponować szczegóły, a nie wiem czy to będzie możliwe bez tego gadżeta
pozdrawiam!