|
forum.optyczne.pl
|
 |
Lornetki - co zostawić , a co sprzedać ?
Lech149 - Sro 14 Wrz, 2022 Temat postu: co zostawić , a co sprzedać ? Mam Opticrona Travelite 6,5x32 i SVGA 10x32 . którą zostawić a którą sprzedać ?
Obydwie są nowe , nie używane .
Benedykt - Sro 14 Wrz, 2022 Temat postu: Re: co zostawić , a co sprzedać ?
Lech149 napisał/a: | Mam Opticrona Travelite 6,5x32 i SVGA 10x32 . którą zostawić a którą sprzedać ?
Obydwie są nowe , nie używane . |
Jak nie używasz żadnej z nich, to sprzedaj obydwie.
MariaM - Sro 14 Wrz, 2022 Temat postu: Re: co zostawić , a co sprzedać ?
Lech149 napisał/a: | Mam Opticrona Travelite 6,5x32 i SVGA 10x32 . którą zostawić a którą sprzedać ?
Obydwie są nowe , nie używane . |
Jestem tego samego zdania co osoba wyżej. Bez sensu jest trzymać rzeczy, z których sie po prostu nie korzysta.
Lech149 - Sro 14 Wrz, 2022
To takie moje hobby . Takie skrzywienie zawodowe . Obiektywów też mam kilka .
Jestem fotografem zawodowym ,
Jan55 - Sro 14 Wrz, 2022
Lech149, ten Opticron Travelite to chyba jakaś zagadka, bo nie ma takiego modelu w Opticronie, ten drugi też, więc sprawdź dobrze co masz , bo wynika z Twojego postu, że nie masz ich w ogóle, albo masz ale inne modele.
Oczywiście Janie masz rację . Uczepiło się to Travelite , jak rzep psiego ogona . To jest Adveturer T WP 6,5x32 , SRGA 8x32 Jeszcze raz przepraszam .
A wiecie co Panowie Benedykt i Maria M, po głębszym namyśle doszedłem do wniosku , że rzeczywiście sprzedam obydwie . Dziękuję .
Maciek - Sro 14 Wrz, 2022
Lech149, Moim zdaniem warto mieć w domu lornetkę, nawet jeżeli samemu się z niej nie korzysta. A nuż kiedyś się przyda?
Ponadto w wielu wątkach na tym forum jest mowa o tym, że przygoda z przyrodą, astronomią i lornetką zaczynała się od lornetki, która akurat była w domu i należała do ojca/dziadka/wujka. Może ta lornetka też kogoś z Twojej rodziny zainspiruje?
Ja zostawiłbym 6,5 x 32 jako najbardziej uniwersalną, wszechstronną i co ważne w sam raz dla dzieci.