forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - Euro RTV ADG

KaEn - Wto 01 Lip, 2008
Temat postu: Euro RTV ADG
Witam!

Ma ktoś może jakieś doświadczenia z zamawianiem sprzętu w Euro RTV AGD? Szczególnie chodzi mi o taki który ma status "wysyłamy od 3 do 14 dni". Czy można liczyć bardziej na 3 czy 14 dni?
Dlaczego Euro pewnie zapytacie... Ano mimo stosunkowo wąskiego asortymentu dla osób kupujących na raty nawet ciut wyższa cena przy systemie 20x0% daje niższą cenę łączną niż zwykły np. Żagiel na tańszy sprzęt. Moje jedyne obawy łączę z faktem iż mam dziwne przeświadczenie, że terminowość i rzetelność usług takiego molocha może być dyskusyjna - stąd pytanie o doświadczenia z tym sklepem.

Pozdrawiam.

MC - Wto 01 Lip, 2008

Zamawialem odtwarzacz mp3 z odbiorem w sklepie. Wszystko bylo terminowo, jednak przy odbiorze byl problem,to nie mialem nru zamowienia i sprzedawca dlugo nie mogl znalezc...
krisv740 - Wto 01 Lip, 2008

ja kupowałem, ale termin wysyłki byl 48h.
odbierałem w sklepie trzy dni po zamówieniu
w twoim przypadku to wróżenie z fusów. nikt nie wie czy maja na stanie- 3-14 dni to czas oczekiwania na wejście na magazyn centralny.

KaEn - Wto 01 Lip, 2008

No to w takim razie dobrze, że mi się nie spieszy ;)
MichalP - Wto 01 Lip, 2008

Ja zamawiałem swojego d300 - czekałem równe 14 dni, ale kupowałem jeszcze w lepszej promocji 30x0%

Kupiłem też mp4 Sony - tu czekałem bodajże dwa dni

Zamawiałem też 18-200VR ale dopiero po trzech tygodniach zamówienie zostało zrealizowane - nie skorzystałem. Zamówiłem zamiast niego 70-300VR w innym sklepie.

azaki - Pią 04 Lip, 2008

Ja zamówiłem swojego D300 telefonicznie! Otrzymałem wiadomość że będzie w ciągu 48 godzin, a 2 godziny później dzwoni pan z obsługi, że aparat będzie jutro! Odbierałem w sklepie! :mrgreen:

I jak na raty, to polecam wybrać opcje kredytu GE Money Bank! Jeśli będziesz miał problem z terminową spłata raty, zawsze sie można z Nimi dogadać i nie dowalą Ci odsetek!

Bart.ek - Wto 03 Sie, 2010

Witam :)
Mój pierwszy post. Zamówiłem Nikona D5000 z kitem w sklepie internetowym Euro RTV AGD. Po zatwierdzeniu zamówienia i wybrania dogodnej dla mnie opcji odbioru (punkt EURO w CH Wileńska), dostałem e-mail'a od sprzedawcy że czas oczekiwania na z kompletowanie zamówienia to do 28 dni roboczych. Niestety 13 sierp. mam ważny wyjazd, i liczba 28 dni mnie mocno zaniepokoiła. Czy ktoś z Was drodzy użytkownicy, był w podobnej sytuacji? Ile czekaliście dni?

MM - Wto 03 Sie, 2010

Nie mają go na stanie - proste.
edmun - Sro 04 Sie, 2010

i nie będą mieć bo NikonPolska zawalił sprawę :D
Wcale bym się nie zdziwił gdyby 10% nowych D5000 była faktycznie już po serwisie i normalnie dystrybuowana na terenie kraju :D

SlawGaw - Sro 04 Sie, 2010

edmun napisał/a:
10% nowych D5000 była faktycznie już po serwisie

A co im się stało że wymagają serwisu przed sprzedażą?

zug - Sro 04 Sie, 2010

SlawGaw napisał/a:
A co im się stało że wymagają serwisu przed sprzedażą?

http://www.optyczne.pl/20...nami_D5000.html

kozidron - Sro 04 Sie, 2010

zug napisał/a:
SlawGaw napisał/a:
A co im się stało że wymagają serwisu przed sprzedażą?

http://www.optyczne.pl/20...nami_D5000.html


kurcze, no to lipa, teraz nie będzie co doradzać "jako budżetowy zestaw marzeń" :zalamany:

zug - Sro 04 Sie, 2010

kozidron napisał/a:
kurcze, no to lipa, teraz nie będzie co doradzać "jako budżetowy zestaw marzeń"

kozidron, ale to "stara" usterka ;) pewnie już dawno się uporali :P

Bart.ek - Sro 04 Sie, 2010

zdecydowałem się anulować zamówienie (minęło dopiero 2 dni) gdyż gotów jestem zapłacić większą cenę byleby by dostać towar od ręki. czy wiecie z czym się wiąże taka rezygnacja?
MC - Czw 05 Sie, 2010

A regulamin sklepu czytałeś?
Bart.ek - Czw 05 Sie, 2010

szczerze to jestem teraz tak zalatany że zapomniałem o regulaminie. :)
ale zadzwoniłem i konsultantka bez sprzeciwów anulowała zamówienie. naszczęście .uhh

Sajgon - Pią 06 Sie, 2010

zug napisał/a:
SlawGaw napisał/a:
A co im się stało że wymagają serwisu przed sprzedażą?

http://www.optyczne.pl/20...nami_D5000.html


Znajoma poleciała z tym aparatem niedawno na wakacje i się tak właśnie narobiła zdjęć :neutral: ...kupiła go w UK.

darekk - Sob 07 Sie, 2010

Kupowałem u Nich aparat i obiektyw, 3 filtry i nie było problemu, następnego dnia do odbioru w sklepie. Raz nie mieli filtra polara to był e-mail tego samego dnia że będzie za 26 dni. Zrezygnowałem i też nie było problemu
OrzelPiotr - Wto 23 Lis, 2010

Sklep oceniam pozytywnie - (mają dobre ceny na filtry) przy kolejnych zamówieniach dają dobre rabaty. Jedna wada to kiepski system informowania o zamówieniu, kompletnie nic nie wiadomo co się dzieje do czasu wysłania paczki.
MC - Pon 16 Sty, 2012

Niestety jestem zmuszony odkopać wątek, tym razem z bardzo negatywnym komentarzem.

Postanowiliśmy zakupić do sypialni miniwieżę, koniecznie z funkcją automatycznego włączania o zaprogramowanej godzinie (warunek sine qua non). Nie chodziło o nic wysublimowanego, ot zwykły, tani badziew.
W Słupsku są 2 sklepy euro. W niedzielne przedpołudnie pojechaliśmy do jednego z nich. 3 modele w założonej przez nas cenie. Pytamy sprzedawcę czy któraś z nich ma ww. funkcję. Sprzedawca mówi zdecydowanie - nie. Mimo wszystko poprosiłem o sprawdzenie w instrukcji obsługi. Po chwili wychodzi on z zaplecza i mówi, że niestety żadna nie ma takiej funkcji.
Ok, trudno. Jedziemy do drugiego sklepu - sytuacja identyczna.

No to jedziemy do Koszalina - tam jest sklep dla idiotów, ale jak się okazuje - pustki. W tamtejszym Euro z kolei jest jeszcze gorzej, bo sprzedawca stwierdza, że nie będzie szukał instrukcji...
Po powrocie do domu coś mnie tknęło i poprosiłem na ukochanym przez jednego z kolegów forum systemowym o pomoc. W ciągu kilkunastu minut dostałem linka do instrukcji w pdf. Oczywiście WSZYSTKIE wieże taką funkcję mają.
Wniosek taki, że po pierwsze niepotrzebnie straciliśmy pół dnia, a po drugie - kasa na paliwo.
I wcale nie chodzi tu o to, że sprzedawca musi wszystko wiedzieć o każdym modelu. Problem tylko w tym, że oni KŁAMALI, że sprawdzili w instrukcji, o co wyraźnie prosiłem. W sklepach były pustki, więc czas na to był.
O ile dam radę, to jutro przejdę się do obu z tych sklepów i będę już zdecydowanie mniej miły niż w niedzielę.

kozidron - Wto 17 Sty, 2012

Cytat:
O ile dam radę, to jutro przejdę się do obu z tych sklepów i będę już zdecydowanie mniej miły niż w niedzielę.


MC, daj spokój to niczemu nie pomoże, właściwie to norma w takich sklepach, jak nie sprawdzisz sam w instrukcji czy najlepiej wcześniej na necie to sprzedawca tego nie zrobi.
Ja to bym poprosił o tą instrukcję i sam przeczytał, poza tym taka funkcja najczęsciej jest na pilocie wieży, na oddzielnym guziku.
U mnie np. obsługa w euro jest dość miła i o dziwo obanglana ale jak proszę o baterię do powiedzmy A55 :wink: to mają miny jakbym im matkę zabił.

Jednym słowem nic nie wskórasz a wyjdziesz jeszcze na natręta, do tego znowu stracisz czas, no chyba że zamierzasz ją na beszczela tam kupić i ogladać każdą śrubkę przez pół godziny doprowadzając sprzedawcę do płaczu :wink: . Mi by się nie chciało.

MC - Wto 17 Sty, 2012

W sumie może i masz rację...
jotes - Wto 17 Sty, 2012

Nie mówiąc już o tym, że szansa, że trafisz na tego samego sprzedawcę jest znikoma ;)
Efekt będzie taki, że znów stracisz czas, paliwo, a do tego nakrzyczysz na kogoś innego.

MC - Wto 17 Sty, 2012

1. Wcale nie, bo nie ma ich aż tak wielu. Jak nie dziś to jutro.
2. Paliwa nie stracę, bo mam tam 12 minut spacerkiem - dobre dla zdrowia.
3. Nie mam zwyczaju opieprzać osób niewinnych.

;-)

mir - Nie 25 Mar, 2012

No tak, a teraz Canon 5 mkIII jest na raty....

[ Dodano: Czw 26 Lip, 2012 14:51 ]
News. Od jutra raty 0% przez tydzień

Canon 5mkiii za 12599


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group