forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - sony a350

misiek7 - Czw 03 Lip, 2008
Temat postu: sony a350
Witam
chciałbym kupić sony a 350 Jaki zewsaw będzie lepszy Sony Alpha 350 + Sigma 18-200mm f/3,5-5,6 czy Sony Alpha A350X + 18-70mm + 55-200mm

MC - Czw 03 Lip, 2008

Z wymienionych przez Ciebie zestanow najlepszy bedzie
A300+kit

misiek7 - Czw 03 Lip, 2008

dlaczego nie sigma? wszyscy piszą że ten kit to straszna lipa
Ostegolectric - Czw 03 Lip, 2008

no i nie myla się :wink: Z tym, że jak kupisz tego kita za mniejsze pieniądze, to szybciej dozbierasz, albo nawet zostanie ci na lepsze szkło, np tamron 17-50, czy sigma 17-70. Czaisz? :wink: :razz:
makos - Sro 16 Lip, 2008

Witam
mam podobne pytanie z tym że do wyboru daje A350 +kit lub A300 + kit.
Jestem znacznie początkujący, chce zakupić lustrzankę bo do tej pory pstrykałem zwykłym compactem.
Przeczytałem kilka testów, opinii i sony przypadło mi najbardziej do gustu, ale to moja obiektywna ocena, więc chętnie wysłucham opinii doświadczonych kolegów i ew innych propozycji.
Zdjęcia pstrykał będę najróżniejsze pewnie wszystkiego po trochu jak to początkujący amator.

MichalP - Sro 16 Lip, 2008

Z tych dwóch brałbym A300. Mniej mpix (10 vs 14) = przy tak samo dużej matrycy - mniejsze szumy. Zakładam, że po to się przesiadasz z kompakta na lustro aby mieć czystsze zdjęcia. Dodatkowo ucieszy Cię pewnie fakt, że oba modele Sony dysponują świetnym LV, więc prosto po przejściu z kompakta będziesz się czuł jak w domu.