|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - jaki obiektyw do canona 450D
kasia-777 - Nie 06 Lip, 2008 Temat postu: jaki obiektyw do canona 450D Jestem amatorką. dotychczas używałam tradycyjnych aparatów.
Postanowiłam kupić pierwszą cyfrową lustrzankę - canona 450D.
Tylko zastanawiam się nad obiektywami:
Czy kupić ją ze standardowym obiektywem (canon 17-55) - ale czytam różne fora i słyszę, że to nie jest dobry obiektyw. (rozumiem, że kit to znaczy plastikowe szkła?).
Może kupić body i osobno dobry obiektyw szklany (taki do 500zł -1000zł)? - pewnie za 500 szkła nie kupię.
Oczywiście przydałby się też tele. W przyszłości z pewnością kupię, chyba że dziś coś w rozsądnej cenie mi zaproponujecie.
Wiem, że ta 450tka nie ma stabilizacji obrazu, czy obiektyw powinien ją mieć? zależy mi na ostrości zdjęć.
Naczytałam się o odblaskach, flarach, rozmytych obrazach i namąciłam sobie w głowie.
Sporo podrużuję i sporo fotografuję, zależy mi na "ładnych" zdjęciach, takich by powiększyć do 40cm na 30cm i nadal było OK (sporo przyrody i krajobrazów fotografuję)
Piszę jak amatorka, ale właśnie dlatego proszę Was o pomoc.
Proszę o konkretną odpowiedź z konkretnym wskazaniem z marką.
Zdaję się na Was, spisze do co zaproponujecie i idę na zakupy.
mavierk - Nie 06 Lip, 2008
To dobrze, że zajrzałaś
kasia-777 napisał/a: | (rozumiem, że kit to znaczy plastikowe szkła?). | nie, to też jest szkło, kit to z angielskiego zestaw - w tym przypadku zazwyczaj oznacza to body + obiektyw, który nie może być za dobry, żeby wpływał znacząco na cene zestawu w stosunku do body (oczywiście są wyjątki!!)