forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Co kupić? Canon 400D czy G9?

HarryGSM - Wto 08 Lip, 2008
Temat postu: Co kupić? Canon 400D czy G9?
Witam.
Mam problem z wyborem aparatu. Kupić lustrzankę Canona 400D czy dobrego kompakta G9?
Nie znam się zbyt dobrze na aparatach więc proszę o podpowiedzi który aparat jest lepszy :)
Pozdrawiam

mnich - Wto 08 Lip, 2008

Założyłeś temat w trzech działach ale żaden z nich nie jest właściwym. :twisted:

HarryGSM napisał/a:
upić lustrzankę Canona 400D czy dobrego kompakta G9?

HarryGSM napisał/a:
Nie znam się zbyt dobrze na aparatach

A znasz się na fotografi?

Jeśli tak to kup G9, jeśli nie to kup lustrzankę.

pawel23 - Wto 08 Lip, 2008

Ciężko powiedzieć który będzie dla Ciebie lepszy, bo nie napisałeś co chcesz fotografować i jaką sumę chcesz przeznaczyć na ewentualną szklarnie.
dawid_ - Wto 08 Lip, 2008

Skoro nie znasz się na aparatach to i pewnie nie fotografujesz. Myślę że będziesz zadowolony z G9, a nawet i z SX100.
PRO - Wto 08 Lip, 2008
Temat postu: Kompakt czy lustrzanka?
Witajcie :)
Zamierzam kupić aparat do 2000 zł. Mam dylemat czy kupić dobrego kompakta jak Canon G9 czy może lustrzankę Canon 400D? Aparatu będę używał do reporterki.
Który lepiej wybrać, bo słyszałem, że po kilku miesiącach po zakupie kompakta mogę żałować, że nie zdecydowałem się na lustrzankę.
Może polecicie mi jakiś inny model do 2000 zł? Musi to być Canon, ponieważ posiadam już lampę błyskową :)
Pozdrawiam i czekam na Wasze posty.

sfinks - Wto 08 Lip, 2008

chyba najlepsze będzie lustro do tego.
choć bedziesz musiał oczywiście później też na obiektywy przeznaczyć trochę, to jest oczywiste, no jeśli bedziesz chciał ;)

PRO - Wto 08 Lip, 2008

Jestem początkującym, więc na początku będę musiał na standardowym jechać :)
sfinks - Wto 08 Lip, 2008

to ze jestes początkujacy to nie oznacza że bedziesz musiał jechać na tym. ; )
tylko budżet Cię ogranicza ; )

no bo oczywscie od obiektywu zalezy jakość zdjec ; )