|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - s9600
hanuku - Sob 12 Lip, 2008 Temat postu: s9600 Przymierzam się do kupienia aparatu. Miał być dość dobry kompakt... byłem zdecydowany na panasonica fx35 ale kumpel odradził mi kupienie go na rzecz hybrydy Fuji FinePix S9600.Troche o niej poczytałem i w sumie jestem przekonany do niego w 95%, ale przeraża mnie brak stabilizacji. Jestem fotografem amatorem i nie wiem czy sobie poradzę bez tej funkcji. . Czy jest to rzeczywiście tak dobry aparat i czy istnieją jakieś jego lepsze i nowsze odpowiedniki?
mavierk - Sob 12 Lip, 2008
... ale czemu miałbyś sobie nie poradzić bez tej funkcji?
s9600 ma użyteczne iso do 800 podczas gdy inne aparaciki z mniejszymi matryckami mają max iso 200 -> s9600 jest dobrym sprzętem dla amatora
hanuku napisał/a: | czy istnieją jakieś jego lepsze i nowsze odpowiedniki? | Tak, istnieją Fuji s100
dest - Sob 12 Lip, 2008
raczej wez s100 posiadam 9600 ale cos bardzo zadko z niego korzystam odkad mam lustro w s9600 musisz zapomniec o funkcji auto bo robi tragicznie brzydkie zdjecia. ale juz np na ktoryms z programow gdzie mozesz panowac nad iso expozycja (P S A M )izdjecia wychodza w miare ok do odbitek 15x10 bedzie dobry a na monitorze do 1280x1024 bez pokazywania rzeczywistej wielkosci bedzie dobry z hybryd to chyba ten fuji albo nowszy czyli s100
Soter - Pią 18 Lip, 2008
Witam!
Podepnę sie pod temat by nie tworzyć nowego.
Przeczytałem masę postów na tym forum i przyszedł czas na zakup aparatu.
Właściwie mam już swoje typy, ale jeszcze muszę się poradzić.
Obecnie używam aparatu analogowego olympus IS-10 oraz jakis HP 3,2Mpix
Olympus jest dla mnie poręczny i wygodny.
A moje typy to Fujifilm FinePix S9600, Fujifilm FinePix S100fs
Ten drugi oczywiście lepszy, ale klocek prawie 1kg.
Zależy mi na manual zoom, kręceniu filmików aparatem, uchylnym LCD no i zewnętrznej lampie błyskowej. Lampę jestem w stanie pominąć. Format RAW też mogę pominąć.