forum.optyczne.pl

Lornetki - Lornetka do 350 PLN

herman78 - Wto 29 Lip, 2008
Temat postu: Lornetka do 350 PLN
Witam,
jestem laikiem w temacie lornetek, przejrzalem forum, ale nadal nie potrafię wybrać. Parametry to 10x50. Chciałbym mieć możliwość obserwacji podczas wypraw na ryby, na zawodach sportowych i jeśli się uda, to także niebo nocą. Wiem ze zakres wymagań spory, ale moze uda się znalezc cos za 350 PLN.
Pozdrawiam i dziekuję z gory.

herman

Arek - Wto 29 Lip, 2008

Może Nikon Action VII 10x50 lub Delta Optical Silver 10x50?

Arek napisał/a:
Może Nikon Action VII 10x50 lub Delta Optical Silver 10x50?

dziękuję za odpowiedz,

mam mu jednak pewna niejasnosc. Na stronie optyczne.pl lornetka Nikon Action VII jest lepiej oceniona niz Delta Optical Silver. Jest tez tańsza od tej drugiej. Czy rzeczywiście warto dozbierac do Delty?

herman

Arek - Wto 29 Lip, 2008

Nikona Action VII nie testowaliśmy, więc trudno o rzetelne porównania. Ale wydaje się on być bliźniakiem Minolty Classic, która szła łeb w łeb z Silverem. Myślę, że w tej cenie na którąkolwiek z nich się zdecydujesz, będziesz tak samo zadowolony. Choć ja zawsze twierdzę, że warto dozbierać do Nikona
Action EX.

Arek napisał/a:
Nikona Action VII nie testowaliśmy, więc trudno o rzetelne porównania. Ale wydaje się on być bliźniakiem Minolty Classic, która szła łeb w łeb z Silverem. Myślę, że w tej cenie na którąkolwiek z nich się zdecydujesz, będziesz tak samo zadowolony. Choć ja zawsze twierdzę, że warto dozbierać do Nikona
Action EX.

Nikon Action VII 10x50 - 282 PLN
Delta Optical Silver 10x50 - 370

Pytałem czy warto dozbierać do Delty? Nikon jest tanszy.

OK, juz kumam - EX - niestety poza zasiegiem finansowym

[ Dodano: Wto 29 Lip, 2008 20:09 ]
Ponawiam zatem pytanie, czy warto wydawac 100pln wiecej na Delte?
Dla przypomnienia ceny.

[ Dodano: Sro 30 Lip, 2008 07:58 ]
Arek,

Witam,