|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Obiektyw do Canona 450D
macbuj - Sro 30 Lip, 2008 Temat postu: Obiektyw do Canona 450D Witam, jestem amatorem , od kilku dni posiadam lustrzanke canona 450D z kitowym obiektywem, prosze o pomoc w doradzeniu nabycia obiektywu (raczej uniwersalnego), kwota do 1500 zl (+-200).
MC - Sro 30 Lip, 2008
Wiesz, najbardziej uniwersalny jest Tamron 28-300, troche mniej wynalazki typu 18-200. Tyle, ze cos za cos. Masz duza rozpietosc ogniskowych (zoom), ale jakosc jest delikatnie mowiac przecietna.
MichalP - Sro 30 Lip, 2008
Do wyboru do koloru
Canon 17-85IS
Sigma 17-70
Tamron 17-50 2.8
Tylko dziwna sprawa - masz uniwersalny obiektyw i szukasz nowego. Jakie są ku temu przyczyny?
Ja bym został na razie przy nim i kupił inny specjalizowany
telezoom - Canon 75-300IS
makro - Canon 100 2.8 - od razu masz wąską portretówkę
portretówka sensu stricte - Canon 85 1.8
Do Canona uniwersalnego (w znaczeniu podanym przez MC) bym nie brał bo dobrych nie ma. Jedyny dobry uniwersalny jaki znam to Nikon 18-200VR, ale nie pasuje
timi1970 - Sro 30 Lip, 2008
ja oczywiście polecę Tamrona 17-50/2.8, ale dlaczego już chcesz zmieniać obiektyw?
MM - Sro 30 Lip, 2008
Z doświadczenia wiem, że tabuny nabywców lustrzanek mają ogromne parcie na obiektyw typu 18-200. Są na tyle zdeterminowani "uniwersalnością", że nic do nich nie przemawia i kupują takie obiektywy. Jak ktoś musi mieć to niech sobie kupi Sigmę 18-200 OS i kłopot z głowy. Za jakiś czas będzie tego żałował, ale na gorącą głowę dobrej rady nie znam
arietiss - Sro 30 Lip, 2008
Nie na darmo mawiają: "Jak coś jest do wszystkiego, to jest do..."
Jasper - Sro 30 Lip, 2008
MM napisał/a: | Z doświadczenia wiem, że tabuny nabywców lustrzanek mają ogromne parcie na obiektyw typu 18-200. Są na tyle zdeterminowani "uniwersalnością", że nic do nich nie przemawia i kupują takie obiektywy. |