|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - zglupialem totalnie, moze ranking ?
sportmile - Pon 04 Sie, 2008 Temat postu: zglupialem totalnie, moze ranking ? Na wstepie chcialbym sie przywitac serdecznie "Witam" Czytam, czytam, czytam i jeszcze raz czytam codziennie od dobrego miesiaca czyli odkad moje malenstwo zostalo zgubione w manati park na Dominikanie testy, opinie, rady itd. Chodze po mediach dzwonie po znajomych i jedyne co otrzymalem to dobry bol glowy a wiec prosze Was " Doswiadczonych " uzytkownikow cyfrowych lustrzanek o opinie oraz jesli to mozliwe o zrobienie wedlug was rankingu ktory pomoze innym w wyborze.
Jestem totalnym amatorem posiadalem olimpusa c5000 zoom oraz wlasnie zgubionego samsunga nv10. Zdjecia w 90 % robione z auto czasami w przypadku c5000 proby manualnych nastawien. Przymiezam sie do kupienia teraz lustrzanki a wiec ranking.
1. Amator pstryka z automatu zalezy mu na bardzo ladnych zdjeciach przy totalnym braku wiedzy ( jesli cos takiego wogole mozliwe ) oczywiscie bedzie sie edukowal.
2. Nie ukrywam ze cena 3 tys zl + jesli sprzedaz ratalna np ktory z tych wybrac jest 7 stron
http://www.euro.com.pl/cy...,strona-1.bhtml
3. Cena w okolicach 2000-2500 zl jesli gotowka
4. Ranking .......np
- eos 450d cena 2xx bo ty jako idiota zrobisz nim najlepsze zdjecia lub
- s5 pro bo jak przeczytasz instrukcje i pocwiczysz to idioto beda ladniejsze zdjecia niz 450d
Moj faworyt canon 450d z podstawowym obiektywem na poczatek dodam ze mam akwarium morskie ktore zapewne chcialbym fotografowac w macro ale aparat glownie ma robic piekne zdjecia na wakacjach przyklady zdjec moich znajomych
http://reefkeeping.com/is.../totm/index.php
http://exoticcars.pl/foru...p=144266#144266 auta to moja praca akwarium to hobby. Dziekuje i czekam na info
ov_Darkness - Pon 04 Sie, 2008
Zdjęcia z S5 pro wymagają obróbki - ten aparat generuje piękne jpgi, ale jego moc leży w RAF'ach.