|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Nikon, Sony, Cannon czy Olympus?
Makier - Nie 17 Sie, 2008 Temat postu: Nikon, Sony, Cannon czy Olympus? Witam. Potrzebuje porady. Zamierzam kupić sobie aparat cyfrowy, z tym że jestem w tej dziedzinie laikiem i prosiłbym o narzucenie jakichś dobrych modeli. Byłem już w 4 sklepach, w 1 gośc powiedział że najlepiej Olympus, w drugim radził by kupić SONY H50 czy H10...nie pamietam dokładnie, w 3 zaproponował Nikona Coolpixa P80 a w ostatnim Cannona SX100. Wszyscy sprzedawcy mówili dość przekonująco na temat polecanych przez siebie modeli i dlatego całkiem zamącili mi w głowie...chodzi mi o to żeby aparat dobrze się trzymał w rękach (kształt mógłby być podobny do Nikona P80) ale również by robił dobre zdjęcia, żeby był wytrzymały akumulator, w miare prosta obsługa...czytałem w internecie na temat podanego wyżej Nikona i Cannona, o Nikonie dowiedziałem się że ma słabe akumulatorki, głośno chodzi zoom...a o Cannonie że robi nie ostre zdjęcia. Prosze o pomoc...do wydania mam jakieś ~1000zł...
davaeorn - Nie 17 Sie, 2008
hmmm... do 1000 zł to poleciłbym panasonica tz-5 jednak on jest typowo kompaktowej budowy - kształt na pewno nie jest taki jak P80...
Panasonic fz18 - chwalony tu bardzo jest do dostania za jakiś tysiączek, więc zainteresuj się nim. Jak dla mnie wygrywa z nikonem, olympusem, a na pewno z sony
Makier - Pon 18 Sie, 2008
No, kupiłem Nikona Coolpixa P80 ;] Dałem 1288 zł za aparat, plus karta pamięci 2GB plus futerał z gąbką ;] Zobaczymy jak to będzie Narazie zabieram sie do lektury instrukcji obsługi
kantrusy - Nie 24 Sie, 2008