|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Jaką lustrzanke polecacie??
DoroTaa - Pon 18 Sie, 2008 Temat postu: Jaką lustrzanke polecacie?? Hej
Od jakiegoś czasu zastanawiam się poważnie nad zakupem lustrzanki. Jestem amatorką dlatego chciałabym aby ktoś mi doradził jaki model wybrać?? Na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie. Kwota jaką mogę przeznaczyć na lustro to od 1500-2000.
Temat przesunąłem do odpowiedniego działu - Komor.
Baku - Pon 18 Sie, 2008
Ta kwota to na sam korpus, czy na korpus+obiektyw?
Bo jak na korpus+obiektyw to może trochę malutko....
Napisz jeszcze czy miałaś do czynienia wcześniej z lustrzankami, jaki typ (gdzie, czemu i w jakich warunkach) zdjęć jest u Ciebie dominujący/preferowany, czy zamierzasz w przyszłości inwestować w sprzęt (wcale/mało/dużo), czy oczekujesz że aparat będzie dużo robił "sam" czy chcesz mieć kontrolę nad zdjęciami i bawić się w edycję...
DoroTaa - Pon 18 Sie, 2008
A ile musiałabym mieć żeby starczyło mi na korpus i dobry obiektyw?? A teraz odpowiem na pytania otóż nie miałam jeszcze do czynienia z lustrzankami. Chodzi mi głównie o fotografowanie podczas podróży (krajobrazy, natura itp.) a także spotkań rodzinnych, wypadów ze znajomymi. Myślę, że w przyszłości chciałabym inwestować w sprzęt, jeżeli tylko się do niego przekonam.
ghost - Pon 18 Sie, 2008
w tych cenach to:
Eos 450D z 18-55 VR - ciężko nie starczy na nawet kartę, torbę jakąś. (~2k)
Nikon D60 z 18 - 55 VR - lepiej, o ile nie masz planów szybkiej rozbudowy i wydawania kasy na używane obiektywy, ciekawa propozycja (~1.8k)
Sony A200 + 18-70. Też ciekawa opcja. aparat (bez obiektywu można mieć za 800 zł) do tego albo tani kit za niecałe 200 zł i zostaje kasa na kartę, torbę i wycieczkę, albo sigma 17-70 i zostaje na kartę.
polecam wycieczkę do fotojokera i obadanie tyc trzech body. jeżeli któreś wyda Ci się niefajne - odrzucasz itp.
Sony A300 jw ale drożej i podglądem LV. Jeżeli zależy Ci na podglądzie na monitorku - wskazana opcja.