|
forum.optyczne.pl
|
 |
Lampy błyskowe i oświetlenie - Jaka lampa błyskowa??? do canona 350d
heniu1980 - Sro 03 Wrz, 2008 Temat postu: Jaka lampa błyskowa??? do canona 350d Zastanawiam się nad kupnem lampy błyskowej do canona 350 ale nie wiem jaką. wogule nie znam się na oznaczeniach, siłach lamp itd. Prosił bym o jakieś wyjaśnienie. Z góry wiekie dzięki.
krisv740 - Sro 03 Wrz, 2008
canona?
a tak bardziej do czego ci potrzebna?
jaad75 - Sro 03 Wrz, 2008
krisv740 napisał/a: | a tak bardziej do czego ci potrzebna? |
Do obciążenia body?...
krisv740 - Sro 03 Wrz, 2008
jaad75, daj spokój
heniu1980 - Czw 04 Wrz, 2008
jaad75 napisał/a: | krisv740 napisał/a: | a tak bardziej do czego ci potrzebna? |
Do obciążenia body?... |
Do obciążenia też... Ale tak naprawdę to czasami jak robię zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach to wbudowana lampa nie wystarcza. Ostatnio pstryknąłem parę fotek u kolegi na ślubie i te z kościoła są niezadowalające. Próbowałem znaleźć na necie jakieś informacje dotyczące doboru lampy ale powiem że zgłupiałem. siła lampy, iso, kąt błysku lampy; nie wiem wogule o co chodzi??? Chciałbym najzwyklejszą lampe nie za drogą jedyne na czym mi zalerzy to to aby lampa nie ładowała się za długo (nie wiem jak jest teraz z lampami ale dawno temu jak miałem zenita i ruską lampę to pomiędzy jednym a drugim błyskiem potrafiło minąć dobrych 5-7 sekund). Proszę o pomoc w tej sprawie bo jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o lampy...
jaad75 - Czw 04 Wrz, 2008
Jeżeli chcesz lampę, która ma duży zapas mocy, będzie szybko się ładować i sprawdzi się w każdej sytuacji, to bierz 580EX i się nawet nie zastanawiaj. Ewentualnie kup Metza 58 AF lub Sigmę 530DG. Na słabsze lampy po prostu szkoda pieniędzy.
Paweł_G - Czw 04 Wrz, 2008