forum.optyczne.pl

Cyfrowe kompakty - Canon SX1 IS gwiazda czy porażka

jakrysz - Czw 25 Wrz, 2008
Temat postu: Canon SX1 IS gwiazda czy porażka
Na razie wdzimy go na fotkach. I znamy specyfikacje. Tylko tyle czy aż tyle? Wschodząca gwiazda czy jednak porażka z tego będzie?
wonito - Pią 26 Wrz, 2008

Na razie nie ma co bić piany. Będą jakieś zdjęcia to się zobaczy. Na stronie Canona pokazane sample są robione chyba lustrzanką bo nawet tanie małpki mają super jakość. :???:
ooloo - Sob 27 Wrz, 2008

Sporo dyskusji o SX1 i SX10 ale testów brakuje...
Znalazłem chyba coś ciekawego, ale że z dziedziny foto jestem zielony, to nie do końca wszystko rozumię... Zbierze to ktoś do kupy i przetłumaczy konkluzję jaka wynika z postów jakie pojawiły się >>>TU<<<?

(Na forum dpreview.com jest jeszcze kilka tematów o nowych Canonach, ale konkretów [czyli zdjęć] wciąż nie ma).

0xDEADBEEF - Sob 27 Wrz, 2008

Mysle ze i SX1 i SX10 maja potencjal bycia calkiem fajnymi aparatami, ale nie dowiemy sie tego dopoki ktos nie zrobi sensownych testow. Najbardziej chcialbym zobaczyc porownanie obu aparatow. To jest okazja jakiej jeszcze nigdy nie bylo w historii ludzkosci. Dwa takie same body i optyka i sensory CMOS i CCD o takiej samej rozdzielczosci. Wynikiem porownania bedzie KONCOWY ARGUMENT WYZSZOSCI CCD nad CMOS albo CMOS nad CCD.
sfinks - Nie 28 Wrz, 2008

no właśnie..nikt nie wie jak CMOS sprawdzi się w kompakcie, a nie zdziwiłbym się jakby wygrał CCD^^
santini - Wto 30 Wrz, 2008

Można się spodziewać, że CMOS zaoferuje niższe szumy, zaś CCD lepszy zakres tonalny. Na razie SX1 IS "góruje" ceną wyższą o 500zeta :cool:
0xDEADBEEF - Wto 30 Wrz, 2008

Glowa mi wlasnie explodowala.
Zakres dynamiki zalezy od ilosci szumow.

http://theory.uchicago.ed...oise/index.html

Evii - Nie 30 Lis, 2008

Witam wszystkich :wink:
Z niecierpliwością czekam na Wasz opinie, aparat lada moment będzie dostępny...