forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Dylemat - D40 czy SP570UZ?

martha - Pon 20 Paź, 2008
Temat postu: Dylemat - D40 czy SP570UZ?
Witam, mam dylemat jaki aparat wybrać Nikona D40 czy Olympusa sp 570UZ? . W sumie cena nikona z "jakimś tam" obiektywem jest niewiele wyższa od olympusa. To zawsze lustrzanka. Z drugiej strony zakup dobrego,jasnego obiektywu to duży wydatek na później ... Pomóżcie, który aparat wybrać! Dodam, że jestem małoletnią amatorką fotografii :) Liczę na wasze odpowiedzi tu lub mail : marthaaa@op.pl ! pozdrawiam!
Wujek_Pstrykacz - Pon 20 Paź, 2008

Powiem tylko tyle, co lustro to lustro. Kompakt może być przyczyną złych nawyków.

Też tak sądzę, niektórzy znowu mówią, że d40 to ciulowa lustrzanka i lepszy dobry kompakt niż takie lustro :roll: kogo tu słuchać :S
VanRay - Pon 20 Paź, 2008

jak chcesz sie bawic w fotografie z lustrzanką powinnaś być świadoma wkładania w tą zabawe całkiem dużych pieniędzy, bo zawsze jest coś do dokupienia...
jak kupisz hybryde to najwyzej do niej kupisz pokrowiec i dodatkowa karte pamieci.
jak juz napisal Wujek_Pstrykacz, lustro to lustro, wybor nalezy do ciebie

AQQ - Pon 20 Paź, 2008

Kup lustrzankę, nawet najprostszą.
TheMichal - Pon 20 Paź, 2008

Ja też polecam lustrzankę, ale niekoniecznie D40. To już stara konstrukcja, nie ma napędu AF itp. Bardziej polecałbym np. Sony A200, głównie za stabilizację matrycy w korpusie, przez co nie musisz szukać obiektywów VR bądź IS, bez których ani rusz w przypadku fotografii przy mniejszym świetle, albo na długich ogniskowych. Ewentualnie Pentax, ale z nim nie mam doświadczeń...

Pentaxy mnie odrzucają, nawet nie biorę ich pod uwagę :neutral:
za stabilizacją też jestem ... będę się jeszcze rozglądać ,ale jestem na 99% pewna, że lepiej poczekam i kupię tę lustrzankę

henk - Pon 20 Paź, 2008

Trudno coś doradzic nie znając twoich możliwości finansowych

Napisz ile kasy chcesz przeznaczyc na aparat + obiektyw to coś się wykombinuje