|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony A200 + obiektyw
enter000 - Wto 28 Paź, 2008 Temat postu: Sony A200 + obiektyw Witam, jestem początkującym fotoamatorem z niskim budżetem ale postanowiłem kupić korpus Sony A200 i do tego obiektyw. Jednak nie wiem czy naprawdę ten kitowy 18-70mm jest taki tragiczny? Zastanawiam się nad obiektywem kitowym na początek + Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD Makro w przyszłości czy lepiej od razu kupić Tamrona? Lub jakiś inny cenowo odpowiadający jemu?
ghost - Wto 28 Paź, 2008
kit jest jaki jest, ale można z nim zrobić mnóstwo świetnych zdjęć. w swojej cenie jest niepobity. sensowna wymiana to sigma 17-70 lub tamron 17-50. czyli minimum dodatkowy 1000 zł.
jeżeli zależy ci na dłuższym szkle to tamron jest ok, ew podobna Sigma APO. sonowski 75-300 ma opinie słabszego.
możesz jeszcze rozważyć starą minoltę 70-210 f/4. tanie, dość ostre, z bardzo przyjemnym obrazowaniem.
możesz jeszcze się pobawić w 35-70, 24-50, 24-105 (200-500-800 zł) ale to szkła raczej uzupełniające niż podstawowe.
MC - Wto 28 Paź, 2008
Nic do dodania. Wybor jest spory, jak widac.
enter000 - Sro 29 Paź, 2008
Czy mógłbym mieć do któregoś z forumowiczów prośbę? Mianowicie jak ktoś posiada te obiektywy żeby zrobił trzy zdjęcia z 17,70,300mm (tak żeby aparat był w jednym miejscu, skierowany na tą samą rzecz, żeby zobaczyć ile ten obiektyw 70-300 może 'objąć' :)
Będę wdzięczny
ghost - Sro 29 Paź, 2008
być może to Ci pomoże.
enter000 - Sro 29 Paź, 2008
ghost, dzięki, dzięki, dzięki, właśnie o to chodziło
Rizzo - Sro 29 Paź, 2008
A ja Ci powiem, że na początek spokojnie fociłbym kitem. Nie jest z nim tak tragicznie. Z czasem możesz pomyśleć o wymianie. A mając ograniczony fundusz lepiej na start zainwestować w jakieś tele, bo uzyskujemy możliwość robienia zupełnie innych zdjęć.
rey - Nie 02 Lis, 2008