forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Amatorsko, do 2500 zl, z nagrywaniem filmikow - lustrzanka

woodz1909 - Pią 31 Paź, 2008
Temat postu: Amatorsko, do 2500 zl, z nagrywaniem filmikow - lustrzanka
Witam.
Jestem amatorem fotografii.

Bywam w ciekawych (przynajmniej dla mnie) miejsach, ktore chce niekiedy uwiecznic.

Plenery - wiec cos ze sporym zoomem
muzea, male pomieszczenia muzealne - wiec potrzebuje czegos z szerokim kontem widzenia
imprezy - wiec cos co szybko zapisze zdjecia.
Imprezy - czesto zle warunki oswietleniowe - wiec cos co moze fotografowac w slabej widocznosci - bez lampy blyskowej.

W miare mozliwosci - jakis uniwersalny obiektyw - w podrozy miejsce jest wazne!!

P.S. nie ganiam za milionami pikseli - drukuje 20*30 MAX ..

Poszukuje aparatu, ktory w ramach tego - moglibyscie polecic.

Chcialbym, zeby mial mozliwosc nagrywania filmikow - czesto takie krece i potrzebuje raczej jednego urzadzenia, a nie dodatkowej kamery.

Cena jaka mnie interesuje - razem z jakims kitowym obiektywem - to jakies 2500 zlotych...

Troszke moge ewentualnie dolozyc - bo profesjonalista raczej nagle nie zostane - wiec inwestycja raczej na dlugo..

BARDZO DZIEKUJE ZA WSZELKIE OPINIE I RADY

davaeorn - Pią 31 Paź, 2008

tylko nikon d90 ma nagrywanie filmów... razem z kitowym 18-105VR... jednak to wydatek 3300 przynajmniej... szybkość zapisu zdjęcia zależy od karty bardziej... kupisz sandisca Extreme IV to będziesz miał szybkość...

woodz1909 napisał/a:
Imprezy - czesto zle warunki oswietleniowe - wiec cos co moze fotografowac w slabej widocznosci - bez lampy blyskowej.

No ten argument dość mocno kłóci się z Twoim budżetem... sorry..

MC - Pią 31 Paź, 2008

woodz1909, tak to Ci nawet w erze nie dadza.
Baku - Pią 31 Paź, 2008

A właśnie że dadzą. Sony Ericsson K850i. 5 megapikseli, kręcenie filmików, matryca cmos, szybki AF, znakomity jasny obiektyw Sony 5.2 mm, f/2.8, wbudowany flesz.
I budżet się zamknie.