forum.optyczne.pl

Cyfrowe lustrzanki - Czego brakuje w systemie Sony ?

dario527 - Sro 05 Lis, 2008
Temat postu: Czego brakuje w systemie Sony ?
Witam.Jestem nowym członkiem strony optyczne i mam kilka pytań.Stałem się posiadaczem lustrzanki cyfrowej Sony @300 z dwoma obiektywami Sony DT18-70(3.5-5.5)i DT 55-200(4-5.6).Do tej pory używałem lustrzanki analogowej Minolta Dynax 4 z obiektywami Minolty 28-80(3.5-5.6)D i 35-80(4-5.6)II,lampą błyskową Minolty 3500xi.Mam pytanie czy obiektywy te i lampa będą współpracować z Sony 300.Czy nic się nie uszkodzi.Czy te obiektywy Minolty są lepsze od Sony.Czy warto je zostawiać czy sprzedać.Z góry dziękuję za podpowiedż.Zadałem tyle pytań ponieważ jestem początkującym użytkownikiem lustrzanki cyfrowej.pozdrawiam.Dario527.

Zmieniono tytuł - goltar

mavierk - Sro 05 Lis, 2008

dario527 napisał/a:
.Mam pytanie czy obiektywy te i lampa będą współpracować z Sony 300.
Obiektywy tak, lampa... pewnie też :)
dario527 napisał/a:
Czy nic się nie uszkodzi.
Wszystko będzie ok :)
dario527 napisał/a:
Czy te obiektywy Minolty są lepsze od Sony.
Nie są, ale jest dużo fajnych szkieł minolty za śmieszną cenę na allegro - warto się tym zainteresować.
Wujek_Pstrykacz - Sro 05 Lis, 2008

obiektywy - tak
lampa niestety nie
do tych modeli potrzebna lampa z dopiskiem HS(D) przy numerze.

ghost - Sro 05 Lis, 2008

obiektywy tak, ale one są gorsze od kita.
lampa zadziała połowicznie - zawsze błyśnie pełną mocą.
z minoltowych w pełni działa 2500, 3600, 5600 - dwie ostatnie to Sony HVL 36 i 56 w innych obudowach. pierwsza to raczej rzadki widok.

Rizzo - Sro 05 Lis, 2008

ghost musze przyznać, że Twoje systemowa wiedza jest nadzwyczaj rozległa.
Wujek_Pstrykacz - Sro 05 Lis, 2008

Te dwa obiektywy Minolty są na poziomie kita, tyle, że nie dadzą szerokiego kąta. A lampa błyskająca pełną mocą to raczej mało się przydaje jak nie ma kalkulatora.
ghost - Sro 05 Lis, 2008