|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Pomocy - wybór lustra z niższej półki.
LitVuS - Sro 12 Lis, 2008 Temat postu: Pomocy - wybór lustra z niższej półki. Witam!
Jestem początkującym (pod wzg. sprzętu) fotografem z dość długim stażem na UltraZoom'ie, w miarę dobrze obeznanym w teorii jak i praktyce.
Mam zamiar przerzucić się na jakieś tanie (z kieszonkowego... ) lustro. I proszę o rozwianie moich wątpliwości, bo im więcej czytam, tym mam więcej pytań... :/
Oto aparaty które mieszczą się w moim przedziale cenowym (z kitami):
Canon 1000D {Mój faworyt}
na plus: dobra matryca (w miarę niskie szumy przy dużych ISO);
na minus: brak stabilizacji w korpusie,
drogie obiektywy w porównaniu do innych aparatów,
tryb zdj. seryjnych 1,5 w RAWie
crop 1,6;
Sony Alpha 300
na plus: możliwość montażu tanich obiektywów z minolty
dużo niedokońca przydatnych bajerów: większy odchylany ekran,
czujnik zbliżenia oka, itp
większy zakres zoom'a kita
na minus: duże szumy
Nikon D60
na plus: Nikon
Proszę o poprawienie mnie jeżeli sie gdzieś mylę, podpowiedz który wybrać i rozwianie nieprawdziwych plusów i minusów, a nawet zaoferowanie innego modelu w tej półce cenowej. I jakby ktoś wiedział to ŻYWOTNOŚCI MIGAWKI tych modeli. Z góry Wielkie Dzięki.
eave - Sro 12 Lis, 2008
Pewnie aparat entry-level z kitem nie sa Twoim punktem docelowym. Więc lepiej zrobisz, jak przemyślisz w który system chcesz się pakować. Pomyśl jaki rodzaj fotografii Cię interesuje, dobierz szkła i system. Reszta nie jest taka ważna Każdy z tych aparatów będzie dobry.
ziemowy - Sro 12 Lis, 2008
Powiedz ile jesteś w stanie wydać na body i potem na kolejne szkła.
Co będzie głównym tematem Twojej fotografii?
Zamiast A300 możesz wybrać A200.
Pomyśl też o systemie Olympusa.
eave - Sro 12 Lis, 2008
ziemowy napisał/a: | Powiedz ile jesteś w stanie wydać na body i potem na kolejne szkła. |
:D:D
obawiam się że tego nie wie nikt
Sam planowałem wydać max 2k, ale sami wiecie jak to jest