forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Co kupic do 3500pln brutto

grzegorzdz72 - Sro 19 Lis, 2008
Temat postu: Co kupic do 3500pln brutto
Proszę o porady.
limit kasowy 3500pln brutto
w tej cenie musi sie zmiescic body+obiektyw

zdjecia jakie chce robic ....hmmm..generalnie wszystko, czyli przyroda, zwierzeta, góry, zdjecia nocne, typu .."z rodzinką na wycieczce" ...itd.

pozdrawiam

Arek - Sro 19 Lis, 2008

http://www.ceneo.pl/806125

Dobry korpus z przyzwoitą optyką o bardzo uniwersalnym zakresie, stabilizacji i USM.

http://www.ceneo.pl/1800673
Tutaj świetne body, bardzo dobry optycznie obiektyw tyle że plastikowy i to chyba jedyna jego
wada.

Arek

mat864 - Wto 25 Lis, 2008
Temat postu: Re: Co kupic do 3500pln brutto
Witam,
zastanawiam się nad kupnem następujących zestawów:

d80
tamron 17-50
sb-600

lub

40d
18-55 is
430ex

sprzęt służyłby do obsługi konferencji, imprez w klubach oraz street photo. Nie mam zbyt dużego doświadczenia, stąd pytanie do praktyków-który z tych zestawów będzie się lepiej sprawował w w/w sytuacjach?

pozdrawiam,
mat

davaeorn - Wto 25 Lis, 2008

najlepiej je skrzyżuj - 40d + tamron 17-50 + 430ex - z tym że zastanów się poważnie nad mocniejszą lampą - zwłaszcza w klubach może być niezbędna...

davaeorn napisał/a:
najlepiej je skrzyżuj - 40d + tamron 17-50 + 430ex - z tym że zastanów się poważnie nad mocniejszą lampą - zwłaszcza w klubach może być niezbędna...

wiem, że tak byłoby najlepiej, ale fundusze mam ograniczone-dodatkowy prawie 1000 na tamrona nie przejdzie.

krisv740 - Wto 25 Lis, 2008

mat864, do tego co piszesz to imho zamiast 430 - koniecznie 580!
a koszty, no cóż, chcesz nie mieć problemów, musisz wydać troche kasy :cool:

davaeorn - Wto 25 Lis, 2008

no to cóż... pozostaje nikon... bo koniecznie potrzebujesz szkła ze światłem 2.8... ale lampę weź mocniejszą...