| 
				
					| 
							
								|  | forum.optyczne.pl 
 |  |  Sklepy i promocje - fotoforma.pl
 
 dannow4 - Czw 20 Lis, 2008
 Temat postu: fotoforma.pl
 Witam
 
 Jak w temacie, co sądzicie o sklepie internetowym fotoforma.pl, czy ktoś kupował coś w nim?
 Jest tam plecak Lowepro w bardzo przyzwoitej cenie
  ale nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto   
 Będę bardzo wdzięczny za opinie.
 drogi321 - Czw 20 Lis, 2008
 
 Sklep jak sklep ;p jak Cię oszukają to oni na tym stracą bo inni nie kupią od takich co oszukują. I tak towar przynosi kurier i przy nim możesz sprawdzić zawartość paczki a jak Ci się nie będzie podobało to odesłać nic nie płacąć.
 Wracając do sklepu kupowałem u nich karte pamięci i filtr UV i wszystko było ok.
 MC - Czw 20 Lis, 2008
 
 Z plecakiem nie powinno byc problemu. Elektroniki tam niewiele
   Berta - Wto 09 Gru, 2008
 
 Ja w fotoformie kupiłem Canona 50D bo są dealerem Canon Polska a to mi wystarczyło zeby miec pewnosc ze sklep jest ok , sympatyczna obsługa (dostałem torbe Canona w prezencie , podobno taka promocja Canona) . Mają bardzo duzy wybór sprzetu ,generalnie polecam ten sklep , ja jestem zadowolony (a miałem stycznosc z wieloma sklepami )
 tthomass0 - Nie 17 Maj, 2009
 
 Ja tam zakupiłem Canon Speedlite 580 EXII - wszystko OK(odbierałem osobiście)  -    Gorąco polecam
 lothar30 - Wto 13 Lip, 2010
 
 Kupiłem tam kiedyś obiektyw Canon 50/1,8 w dobrej cenie. Ostatnio chciałem skorzystać z dobrodziejstwa sklepu internetowego i klapa. Zamówiłem pasek nadgarstkowy do cyfry -  Grip Strap firmy OP/TECH. Odbiór własny płatność przy odbiorze. Na stronie informacja - 2-3 dni oczekiwania. Minęło trzy tygodnie i szok - anulowano zamówienie. Nikt nie odpowiadał w tym czasie na kilka moich maili. Po tygodniu od zamówienia dzwoniłem - obiecali dać odpowiedź, i ... anulowali. Wnioski pozostawiam zainteresowanym ...
 MM - Wto 13 Lip, 2010
 
 Jeżeli na stronie sklepowej jest napisane 2-3 dni a sklep jest mały to towaru nie mają i sami nie wiedzą kiedy mieć będą. Zresztą wielu nie posiada towaru o którym pisze "dostępny od ręki"
  Sprawdza się to często na wszystkich wyszukiwarkach cenowych typu Skąpiec, Ceneo itd. Często sklepy mające najniższe ceny towar mają - ale wirtualny   Baku - Sro 14 Lip, 2010
 
 Klasyczny chwyt. Anulowanie zamówień także.
 bluebird - Sro 14 Lip, 2010
 
 to tak samo jak dośyć często stosowany w niektórych sklepach enigmatyczny opis - "towar dostępny" - okazuje się że dostępny ale może za tydzień, dwa lub miesiąc
 lothar30 - Sro 14 Lip, 2010
 
 Dla mnie wkurzające było to, że po 2 tygodniach telefonicznie zapewniono mnie o poinformnowaniu o terminie dostawy, co do którego miałem zdecydować czy czekam... więc anulowanie zamówienia było szokiem i dlatego chciałem się z Wami podzielić takim doświadczeniem
   MC - Czw 15 Lip, 2010
 
 
  	  | lothar30 napisał/a: |  	  | anulowanie zamówienia było szokiem | 
 Współczuję. Sklep powinien psychologa dla Ciebie opłacić.
 
 |  |