forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - fotoforma.pl

dannow4 - Czw 20 Lis, 2008
Temat postu: fotoforma.pl
Witam

Jak w temacie, co sądzicie o sklepie internetowym fotoforma.pl, czy ktoś kupował coś w nim?
Jest tam plecak Lowepro w bardzo przyzwoitej cenie :mrgreen: ale nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto :lol:

Będę bardzo wdzięczny za opinie.

drogi321 - Czw 20 Lis, 2008

Sklep jak sklep ;p jak Cię oszukają to oni na tym stracą bo inni nie kupią od takich co oszukują. I tak towar przynosi kurier i przy nim możesz sprawdzić zawartość paczki a jak Ci się nie będzie podobało to odesłać nic nie płacąć.
Wracając do sklepu kupowałem u nich karte pamięci i filtr UV i wszystko było ok.

MC - Czw 20 Lis, 2008

Z plecakiem nie powinno byc problemu. Elektroniki tam niewiele :wink:
Berta - Wto 09 Gru, 2008

Ja w fotoformie kupiłem Canona 50D bo są dealerem Canon Polska a to mi wystarczyło zeby miec pewnosc ze sklep jest ok , sympatyczna obsługa (dostałem torbe Canona w prezencie , podobno taka promocja Canona) . Mają bardzo duzy wybór sprzetu ,generalnie polecam ten sklep , ja jestem zadowolony (a miałem stycznosc z wieloma sklepami )
tthomass0 - Nie 17 Maj, 2009

Ja tam zakupiłem Canon Speedlite 580 EXII - wszystko OK(odbierałem osobiście) - Gorąco polecam
lothar30 - Wto 13 Lip, 2010

Kupiłem tam kiedyś obiektyw Canon 50/1,8 w dobrej cenie. Ostatnio chciałem skorzystać z dobrodziejstwa sklepu internetowego i klapa. Zamówiłem pasek nadgarstkowy do cyfry - Grip Strap firmy OP/TECH. Odbiór własny płatność przy odbiorze. Na stronie informacja - 2-3 dni oczekiwania. Minęło trzy tygodnie i szok - anulowano zamówienie. Nikt nie odpowiadał w tym czasie na kilka moich maili. Po tygodniu od zamówienia dzwoniłem - obiecali dać odpowiedź, i ... anulowali. Wnioski pozostawiam zainteresowanym ...
MM - Wto 13 Lip, 2010

Jeżeli na stronie sklepowej jest napisane 2-3 dni a sklep jest mały to towaru nie mają i sami nie wiedzą kiedy mieć będą. Zresztą wielu nie posiada towaru o którym pisze "dostępny od ręki" :wink: Sprawdza się to często na wszystkich wyszukiwarkach cenowych typu Skąpiec, Ceneo itd. Często sklepy mające najniższe ceny towar mają - ale wirtualny :lol:
Baku - Sro 14 Lip, 2010

Klasyczny chwyt. Anulowanie zamówień także.
bluebird - Sro 14 Lip, 2010

to tak samo jak dośyć często stosowany w niektórych sklepach enigmatyczny opis - "towar dostępny" - okazuje się że dostępny ale może za tydzień, dwa lub miesiąc
lothar30 - Sro 14 Lip, 2010

Dla mnie wkurzające było to, że po 2 tygodniach telefonicznie zapewniono mnie o poinformnowaniu o terminie dostawy, co do którego miałem zdecydować czy czekam... więc anulowanie zamówienia było szokiem i dlatego chciałem się z Wami podzielić takim doświadczeniem :)
MC - Czw 15 Lip, 2010

lothar30 napisał/a:
anulowanie zamówienia było szokiem

Współczuję. Sklep powinien psychologa dla Ciebie opłacić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group