forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Moja pierwsza lustrzanka

jxjack1 - Pon 01 Gru, 2008
Temat postu: Moja pierwsza lustrzanka
witam.
Wiem ze temat pojawil sie nie raz ale nie krzyczcie i sie nie denerwujcie bo gdzie moglbym uzyskac najlepsza pomoc jak nie tutaj.

Chcem zakupic jakas lustrzanke i to bedzie moja pierwsza. Jestem kompletnie zielonym amatorem fotek i chcialbym od czegos zaczac. A wiec prosilbym o porade jaki sprzecik kupic i zeby byl nie drogi do 2000zl bo mysle ze do takiej kwoty cos na poczatek wystarczy zeby sie nauczyc czegoskolwiek noi gdzie kupic i co trzeba kupic do takiego aparatu...prosze o odpowiedz...:) z gory dzieki

i wiem ze nie jeden wysle mnie do poczytania sobie ale wolabym najpierw skupic sie na waszych opiniach i radach

Baku - Pon 01 Gru, 2008

Po pierwsze - wątek założony w niewłaściwym miejscu (do przeniesienia).
Po drugie - poczytaj wszystko z działu "pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej"
Po trzecie - masz jakieś preferencje co do firmy? Byłeś w sklepie, przymierzałeś się do czegoś? Robiłeś wcześniej zdjęcia jakimś analogowym lustrem? Jaki rodzaj fotografii preferujesz (przyrodnicze/astro/portrety/krajobrazy/makro/etc..)?

nad firma sie nie zastanawialem bo nie bardzo wiem jaki bedzie dobry na poczatek a co do zdjec to wiadomo ze bede pstrykal ogolnie bo jestem poczatkujacym a jedynie wczesniejsze zdjecia by;y robione na zwyklych cyfrowkach...
Baku - Pon 01 Gru, 2008

W tej cenie korpusy mają zbliżone parametry. Wybierz się do sklepu i zobacz który wydaje Ci się najlepszy w chwycie, którego obsługa jest na tyle intuicyjna dla Ciebie, że bez instrukcji wiesz o co mniej więcej chodzi.
No nie wiemy jeszcze, czy chcesz taki wydatek ponieść na cały sprzęt jednorazowo, czy to tylko na wstęp i za jakiś czas (może nawet dość krótki) może sobie pozwolić na kolejne uzupełnienia sprzętowe...

Ok fajnie ze ktos sie wypowiada na ten temat.