forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony Alfa 350 ? - proszę o pomoc w wyborze aparatu

Rafal_9 - Nie 14 Gru, 2008
Temat postu: Sony Alfa 350 ? - proszę o pomoc w wyborze aparatu
Witam serdecznie. Bardzo prosiłbym o pomoc. Chciałbym kupić sobie aparat cyfrowy, mój budżet na ten zakup to kwota około 2000zł. Wybór padł na lustrzankę. Sprzedawca w sklepie doradził mi Sony Alfa A 350, który kosztuje 2100zł. Z tego co słyszałem to lepszy jest model Alfa 300, bo są mniejsze szumy. Mam kilka pytań, o co dokładnie chodzi z tymi szumami? Jestem początkujący w tych sprawach. Z tego co wiem do model Alfa A 300 jest o około 600- 500zł tańszy, ale niestety w sklepie go nie ma. Może lepiej go zamówić i za pozostałe pieniądze dokupić obiektyw, skoro różnicy w jakości wykonywanych zdjęć między A 300, a A350 nie ma? Czy wg was ten aparat za parę lat będzie dobry? Wiem, że trzeba dokupić jakiś dobry obiektyw, ale na początek myślę że wystarczy ten w zestawie. Czy ta funkcja ''podglądu na żywo'' to przydatna rzecz do fotografowania? Czytałem już wszystkie tematy w wyszukiwarce dotyczące Sony Alfa 300/350, w sumie racja patrzy się w wizjer a nie na ekran. Może jakiś inny model polecicie? W sklepie jest również Nikon D60 za około 1500zł, ale nie posiada stabilizacji obrazu. Czytałem też, że Nikon D80 jest niezły. Czy jest jakaś różnica między A300, a np. Nikonem D60/80 w jakości wykonywanych zdjęć? Proszę o pomoc.
Tutejszyn - Nie 14 Gru, 2008

Strasznie dużo pytań jak na jeden post :) Ja odpowiem na pytanie dotyczące szumu. By nie pisać za dużo podlinkuję Ci iformację ze słowniczka Optyczne.pl A wyglada to mniej wiecej tak..
Wujek_Pstrykacz - Nie 14 Gru, 2008

Może to będzie śmiesznie wyglądać, że proponuje Alfe, ale zamiast duetu 300/350 może jednak A200 warto wziąść. Zawsze to zaoszczędzone "pare" złotych na lepszy obiektyw.
ziemowy - Nie 14 Gru, 2008

Do 2 tys. możesz też wybrać Canona 450D lub Olympusa w dualkicie.