forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony alpha 350

klatwa - Sro 17 Gru, 2008
Temat postu: Sony alpha 350
Witam!
Jestem totalnym amatorem jesli chodzi o fotografie i aparaty.
Chcialbym zakupic aparat marki Sony Alpha 350 do zdjec robionych na wycieczkach a wiec chodzi o krajobrazy i ogolnie roznorodne zdjecia.Czy bede potrafil wykorzystac mozliwosci tego aparatu i czy jest wart zeby go posiadal taki amator jak ja!Przyznam sie szczerz ze napalilem sie na ten aparat i chcialbym go posiadac.Z czasem chcialbym poglebiac wiedze o fotografi a moze stanie to sie moim hobby. A wiec pytanie - czy jest wart swojej ceny?
czy wystarczajacy do moich mozliwosci? jak z jego obsluga? jaki sprzet bym musial jeszcze do niego dokupic zeby w 100% wykorzystac jego mozliwosci?

MC - Sro 17 Gru, 2008

Po pierwsze - kup A300 jesli koniecznie chcesz miec podglad na zywo. Jesli nie - kup A200. na poczatek obiektyw kitowy wystarczy. Zobaczysz czy fotografia Cie wciagnie, czego Ci trzeba itp. Wtedy sam bedziesz wiedzial czego chcesz.

czyli alpha 350 jest gorsza od 300?
MC - Sro 17 Gru, 2008

Powiem tak - nie sadze, zeby matryca 14MPix byla warta wiekszego szumu i wiekszej ilosci PLN.
ghost - Sro 17 Gru, 2008

nie jest wiele lepsza, a jest droższa.

panowie a co to sa te szumy?
ja mieszkam w irlandi i jest tutaj sklep z aparatami i posiadaja z sony alpha 200 i 350.
widze ze czeka mnie wieksza lektura na temat fotografi.jest tu duzo pieknych miejs i widokow ktore chcialbym sfotografowac i tak jakos mnie naszlo na aparat fotograficzny.sorka ze marudze ale naprawde jestem zielony w tym temacie

Wujek_Pstrykacz - Sro 17 Gru, 2008

A może poczytaj troche literatury i nie kupuj Sony.
MC - Sro 17 Gru, 2008

Wujek_Pstrykacz napisał/a:
i nie kupuj Sony.

:roll:

Wujek_Pstrykacz - Sro 17 Gru, 2008

Czyżby w Irlandii też Sony szalało z natrętną reklamą? A może nasz nowy kolega w Polsce nabawił się sonomanii?
MC - Sro 17 Gru, 2008