forum.optyczne.pl

Serwis sprzętu i usterki - Problem z Olympusem E-3

themasterp - Wto 30 Gru, 2008

witam wszystkich

Stalem sie "szczesliwym" posiadaczem Olympusa E-3, z checia podzielilbym sie wrazeniami z pracy z tym urzadzeniem jednak moja nowa lustrzanka...nie dziala! Czy ktos mial taki problem? Nie mozna zrobic zdjecia, aparat wydaje z siebie jakies dziwne odglosy po wcisnieciu "spustu" a przy wylaczeniu strasznie warkocze jak stary diesel. Przymiezam sie do natychmiastowej reklamacji lecz moze jest cos czego nie wiem...stad moja goraca prosba o pomoc :oops: :sad: :?: :roll: :roll: :roll:

xneon - Wto 30 Gru, 2008

nie sprawdzałeś w sklepie?

edit:
wyje pewnie puszka, ale spróbuj zrobić zdjęcie ze zdjętym obiektywem - strzelaj samą matrycą

ja miałem problem z pierwszymi kilkoma zdjęciami 40D, AF nie działał...bo obiektyw był źle założony i styki nie zaskoczyły :P

Arek - Wto 30 Gru, 2008

Ten warkot to pewnie czyszczenie matrycy, które uruchamia się zaraz po włączeniu.
MC - Wto 30 Gru, 2008

A moze cos nie tak ze stabilizacja matrycy?
themasterp - Wto 30 Gru, 2008

witam
dziekuje za odpowiedzi, niestety aparat nie robi zdjec bez obiektywu (z obiektywem tez nie robi), obiektyw przetestowalem w starym e-300 i jest w pelni sprawny wiec wina lezy po stronie body e-3. Jutro zadzwonie do serwisu jak oni to widza, ale chyba bez reklamacji sie nie obejdzie. A sprzetu nie testowalem gdyz zamowilem aparat w sklepie internetowym, mialem porobic jakies fotki na nowy rok a tutaj pech...
Arek napisał/a:
Ten warkot to pewnie czyszczenie matrycy, które uruchamia się zaraz po włączeniu.

Tez tak pomyslalem ale czy ten warkot powinien byc az taki glosny? (ustal po wgraniu nowego softu ale aparat i tak nie dziala:/)

kamfil06 - Wto 30 Gru, 2008

themasterp,

kurde... szkoda :???:

w każdym razie na twoim miejscu aparat oddał bym do sklepu żądając sprawnej sztuki... oszczędzisz sobie czasu...

themasterp - Wto 30 Gru, 2008

kamfil06 napisał/a:
themasterp,

kurde... szkoda :???:

w każdym razie na twoim miejscu aparat oddał bym do sklepu żądając sprawnej sztuki... oszczędzisz sobie czasu...

Gwarancje realizuje chyba tylko Olympus polska wiec nie pozostaje mi nic innego jak tylko wyslac kurierem do nic sprzecik...zaplacilem ponad 6600zl...moj Boze az mnie trzesie...mam chyba 1 wadliwy egzemplarz tej lustrzanki w Polsce bo nigdzie nie znalazlem informacji o problemach z nia. Ok koncze ten oftop:) Dzieki wszystkim za pomoc, 3majcie kciuki za panow w serwisie, pozdrawiam:)

kamfil06 - Wto 30 Gru, 2008

themasterp,

to już nie offtop - modzi oddzielili :wink:
nie chodzi mi o serwis,
masz 10 dni na zwrot sprzętu do sklepu,
na twoim miejscu bym go oddał żądając nowej sztuki...

MC - Wto 30 Gru, 2008

themasterp, a nie mozesz jej zwrocic? Minelo juz 10dni??
themasterp - Sro 31 Gru, 2008

MC napisał/a:
themasterp, a nie mozesz jej zwrocic? Minelo juz 10dni??

Faktura jest na 29 grudnia, aparat przyszedl kurierem wczoraj czyli 30, dzis jest 31, wiec wychodzi na to, ze lepiej oddac do sklepu niz reklamowac?

[ Dodano: Sro 31 Gru, 2008 11:40 ]
Ok sprawa zalatwiona, przynajmniej narazie, dzwonilem do sklepu i mam odeslac samo body kurierem na ich koszt, zobaczymy czy dobra opinia fotozakupy.pl sie potwierdzi;)

MC - Sro 31 Gru, 2008

Tak bedzie najlepiej. Po co masz sie meczyc z serwisem?
GALILEUSZ - Sro 31 Gru, 2008

Swoją drogą, spróbuj się dowiedzieć, co się stało z tym Olympusem. To ciekawa sprawa.
themasterp - Pon 05 Sty, 2009

witam w nowym roku:)
To chyba pierwszy zepsuty E-3 w Polsce wiec jak tylko sie dowiem co sie stalo to dam znac, wlasnie kurier zabral przesylke, jutro/pojutrze moze cos bedzie wiadomo:) napisze w tym temacie jak sie sprawa zakonczyla, pozdrawiam :wink:

[ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 22:56 ]
OK mam juz nowy aparat :cool: :cool: :cool: :grin: :grin: :grin: :smile: :smile: :smile:
AF jest niesamowity, bardzo szybki tak jak podaje producent, bede nad nim intensywnie pracowal aby poznac wszystkie jego funkcje, na pierwszy rzut oka wydaje sie mniej funkcjonalny niz moj poprzedni E-300 ale po paru godzinkach uklad przyciskow uklada sie w logiczna calosc. Pozostaje mi jeszcze czekac na lampe, papiery juz wyslalem...
Sklep fotozakupy.pl (nie chce w zadne sposob reklamowac, po prostu zdaje relacje) zachowal sie profesjonalnie i wymienil mi wadliwe body na dzialajace, co dolegalo temu pierwszemu? nie udalo mi sie dowiedziec, niestety. Temat chyba do zamkniecia, dziekuje wszystkim za pomoc, mysle, ze nie dlugo spotkamy sie w innym dziale:) pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group