|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony a200 czy Eos 1000d
Kosmita - Pią 02 Sty, 2009 Temat postu: Sony a200 czy Eos 1000d Witam,
Jestem początkujący i nie znalazłem wątku porównywalnego. Zamierzam kupić swoją pierwszą lustrzankę. Zastanawiam się nad 2 modelami:
Canon EOS 1000D
Sony a200.
EOS wypada ogólnie lepiej (CMOS), natomiast w Sony kusi mnie wyposażenie oraz cena ( 999 PLN ).
Na co zwrócić uwagę? Zacisnąć pasa i wybrać Canona, czy Sony na moją pierwszą lustrzankę będzie odpowiedni? Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam. Bartek.
xneon - Pią 02 Sty, 2009
to zależy, w jaki chcesz wejść system, co chcesz fotografować przede wszystkim
podałeś za mało informacji
mavierk - Pią 02 Sty, 2009
Kosmita napisał/a: | Sony kusi mnie wyposażenie oraz cena ( 999 PLN ). | Nikon ma lepsze wyposażenie, a d40 z kitem kosztuje 969zł w fotojokerze
RaV579 - Pią 02 Sty, 2009
mavierk ma rację. Także wg. mnie D40-ka byłaby najlepszym wyborem.
Monastor - Pią 02 Sty, 2009
D40... Z jednej strony 6 megapikseli (zamiast 10), 3 pola AF (zamiast 9) i brak stabilizacji, a z drugiej mniejsze szumy i system Nikona. Nie stawiałbym go na tak oczywistej pozycji faworyta.
ja nie polecam d40, tylko napisałem, że a200 wcale nie jest najtańszą puszką na polskim rynku.
że o wyposażeniu nie wspomnę...
MC - Pią 02 Sty, 2009
mavierk napisał/a: | że o wyposażeniu nie wspomnę... |
Tzn?
tzn wyposażenie nikona od lat 50 ubiegłego wieku vs wyposażenie sony od paru lat + kilka lat km
MC - Pią 02 Sty, 2009
No, jak by nie patrzec, to szkla Minolty maja i po dwadziescia kilka lat i dzialaja z nowymi korpusami bez zarzutu
Dla kazdego wedlug osobistych potrzeb.
no szkła nikkora mają po 40 i działają, więc to nie argument
Sony z wyposażenia kojarzy mi się z.. hm... pokrowcem.
Monastor - Pią 02 Sty, 2009
U kogo działają starsze szkła. Takiego licytowania się jeszcze nie było
pff, z drugiej strony Rokkor 58/1.2 po przeróbce to argument za minoltą
Rizzo - Pią 02 Sty, 2009